مرجع خبری پرسپولیس: مهدی مهدوی کیا بازیکن تیم استیل آذین گفت : شرایط برای پیوستنم به پرسپولیس مهیا نبود والا هیچ مشکلی با مسئولان و مربی این تیم برای پیوستن به پرسپولیس نداشتم.

 

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس مهمان مهمان برنامه چهارشنبه نود مهدی مهدوی کیا  بود و در پاسخ به سوال مجری که پرسید چرا با وجود علاقه هوادران پرسپولیس به حضور وی در این تیم با استیل آذین قراردادی یک و نیم ساله بسته گفت: من باید هرچه زودتر به ایران بازمی گشتم تا هم خانواده ام تنها نباشند و هم فوتبالم خراب نشود. برای جدایی باشگاه فرانکفورت شرط کرده بود که باید پیشنهاد بیش از یک ساله داشتم باشم تا به طور کامل از این تیم جدا شوم.


از یک طرف لیست پرسپولیس پر بود و نمی توانستم به این تیم بپیوندم و از طرف دیگر باید قرارداد یک و نیم ساله با استیل آذین می بستم تا بتوانم از فرانکفورت جدا شوم که قسمت شد فوتبالم را در تیمی به جز پرسپولیس ادامه دهم.


کاپیتان سابق تیم ملی در خصوص شایعه حضور علی دایی بر نیمکت پرسپولیس به عنوان دلیل اصلی بستن قرارداد یک سال و نیمه اش با استیل آذین هم گفت: این شایعات خنده دار ساخته و پرداخته روزنامه هاست . من و علی دایی سال ها در تیم ملی با هم دوست بودیم و در زمان سرمربی گری وی در تیم ملی من را به این تیم دعوت می کرد و من شاگرد او بودم و اصلا چنین دلیلی صحت ندارد.

 

وی افزود: من در تمام 11 سالی که در فوتبال آلمان بازی می کردم نتایج پرسپولیس را دنبال می کردم و خود را یک پرسپولیسی می دانم . از برد امروز پرسپولیس مقابل استقلال هم بسیار خوشحال هستم و امیدوارم این تیم در بازیهای آینده خود هم موفق باشد.

 

مهدوی کیا در پاسخ به اینکه در بازی مقابل پرسپولیس به میدان خواهد یا خیر تاکید کرد: فوتبال حرفه ای است و من به باشگاه استیل آذین تعهد دارم و باید برای تمام مسابقات تیمم به میدان بروم.


مهدوی کیا در پایان گفت: من به قراردادم با باشگاه استیل آذین تعهد دارم و از آقای هدایتی تشکر میکنم چراکه هیچ تیمی حاضر نبود به خاطر 7-8 بازی به دنبال خرید یک بازیکن برود. اما در عین حال دوست دارم فوتبالم را در پرسولیس به پایان برسانم و اگر در پایان قراردادم مسئولان این تیم علاقه ای به جذب من داشتند قطعا در سال آخر فوتبالم  با پیراهن این تیماز فوتبال خداخافظی خواهم کرد.

 

انتهای گزارش اختصاصی/ امانت داری، استفاده از این خبر با ذکر نام مرجع خبری پرسپولیس مجاز است

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)