مرجع خبری پرسپولیس : مدافع پرسپوليس گفت: به حقيقي گفتم در دفع توپ بيشتر دقت كن كه متاسفانه آن اتفاق ناخوشايند رقم خورد.

 

شيث رضايي اظهار داشت: هواداران از دربي شصت و هشتم كه بسيار زيبا بود لذت بردند و من بيشتر از همه چيز خوشحالم كه هواداران پرسپوليس جشن شادي را در سراسر ايران برگزار كردند.

وي در خصوص درگيري‌اش با عليرضا حقيقي گفت: قبول كنيد فشار بازي در دربي بالا است و حساسيت‌ها به اوج خود مي‌رسد. ناخودآگاه اين قضايا پيش مي‌آيد اما باور كنيد من با حقيقي دوست هستم و هيچ كدام از ما دوست نداشتيم اين اتفاق بيفتد. به خاطر همين صلاح است كه درباره اين موضوع حرف نزنم.
رضايي ادامه داد: با دستور دايي و كاشاني من رهبر خط دفاعي پرسپوليس هستم و مي‌دانستم اگر گل دوم را بخوريم ديگر بايد قيد برد را بزنيم و به حقيقي گفتم در دفع توپ بيشتر دقت كن كه متاسفانه آن اتفاق ناخوشايند افتاد. من بيشتر از همه ناراحت هستم و باز هم از مردم، مسئولان باشگاه، جامعه فوتبال عذرخواهي مي‌كنم.

رضايي خاطرنشان كرد:‌ آنقدر شجاعت دارم كه رسما عذرخواهي خودم را اعلام مي‌كنم اما همه بدانند اگر پرسپوليس مي‌باخت و آن گل را مي‌خورديم و اين اتفاقات نمي‌‌افتاد شايد دربي را واگذار مي‌كرديم.
وي در پايان گفت: من به تصميم كميته انضباطي احترام مي‌گذارم و گفتم هيچ كس دوست نداشت اين اتفاق بيفتد. واقعا اين ماجرا را وقتي از تلويزيون مي‌بينم ناراحت مي‌شوم اما بهتر است ديگر حرفي نزنم تا اين ماجرا تمام شود. اميدوارم بتوانم اين اتفاقات را جبران كنم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)