پرسپولیس نیوز : مربی دروازه‌بان‌های تیم فوتبال پرسپولیس گفت: سوشا مکانی دروازه‌بان بزرگی است که در تیم ملی هم بوده اما تجربه پرسپولیس و استقلال را نداشته و به همین دلیل کمی استرس دارد.

نادر باقری در مورد پیروزی پرسپولیس مقابل پدیده مشهد اظهار داشت: در بازی با پدیده مانند بازی‌های گذشته باز هم تیم برتر میدان بودیم اما با این تفاوت که توپ‌های ما به گل تبدیل شد. روز گذشته بدشانس نبودیم و پیروز شدیم.

وی در خصوص عملکرد سوشا مکانی در این بازی خاطرنشان کرد: مکانی دروازه‌بان خوبی است و من این را همیشه گفته‌ام. من اعتقادی به اشتباه فردی ندارم و معتقدم دروازه‌بان‌ها بدشانس هستند. وقتی دروازه‌بان گل‌های ساده و بد می‌خورد از بدشانسی‌اش است.

مربی دروازه‌بان‌های پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که چرا مکانی در بازی با پدیده استرس داشته، عنوان کرد: سوشا دروازه‌بان بزرگی است که در تیم ملی هم بوده اما تجربه پرسپولیس و استقلال را نداشته است، از همه بدتر این است که پرسپولیس امسال در نتیجه‌گیری خوب عمل نکرده و روی تیم فشار وجود دارد. تمام این مسائل باعث می‌شود مکانی کمی استرس داشته باشد. همانطور که دیدید در همین بازی با پدیده به خاطر استرس و فشاری که وجود داشت مکانی با داور جر و بحث کرد.

باقری در مورد اینکه چه راهکاری دارد تا مکانی از این شرایط خارج شود، گفت: یکسری کارها به عهده خود بازیکن است و مربی نمی‌تواند کاری انجام بدهد. من با سوشا صحبت کرده‌ام و او هم در 2 بازی گذشته نسبت به قبل کمتر استرس دارد که این بسیار خوب است.

وی ضمن بیان این جمله که پرسپولیس برای لیگ قهرمانان آسیا مشکلی برای دروازه‌بانی ندارد در پاسخ به این سؤال که چه زمانی قرار است همامی بازی کند، اظهار داشت: همامی باید خوب تمرین کند تا هر زمانی که کادر فنی صلاح دانست برای پرسپولیس بازی کند، البته نمی‌شود برای این مسئله زمان در نظر گرفت. در مجموع همامی آنقدر خوب تمرین می‌کند که انگیزه مکانی هم برای تمرین بالا رفته است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)