پرسپولیس نیوز : مدیرعامل اسبق پرسپولیس گفت: حتی اگر قیمت را پایین بیاورند بازهم مشکلات زیادی وجود دارد که مانع واگذاری است.

عباس انصاری فرد در رابطه با لغو مزایده باشگاههای استقلال و پرسپولیس اظهار داشت: مشخص بود که با این شرایط هیچ کس خریدار پرسپولیس نیست. نام پرسپولیس که مدعی دارد و مسئولان می خواهند این باشگاه را با نام پیروزی واگذار کنند. در ضمن املاکی که برای پرسپولیس اعلام شده، معارض دارد و کار بسیار پیچیده است. به خاطر همین مسائل است که کسی در مزایده شرکت نمی کند.

وی ادامه داد: هر کسی که 290 برای خرید این باشگاه بدهد باید 200 میلیارد نیز خرج کند تا پرسپولیس به شرایط اولیه بازگشته و آن وقت بتواند درآمدزایی کند. دیگر معلوم نیست بعد از آن هم چه اتفاقی رخ می دهد. برخی از شرکت ها قرار بود پا پیش بگذارند و ما هم وارد این مزایده شویم اما به دلیل همین مشکلات هیچ کس حاضر به این کار نشد. حتی اگر قیمت را پایین بیاورند بازهم مشکلات زیادی وجود دارد. اصلی ترین مشکل این است که کسی به دنبال برند پیروزی نیست و همه ارزش این باشگاه به برند پرسپولیس است که مشکل دارد.

مدیرعامل اسبق پرسپولیس در خصوص صحبتهای خادم که گفته در ابتدای فصل در انتخاب مدیرعامل پرسپولیس اشتباه کردیم، خاطرنشان کرد: همه چیزشان اشتباه بوده است، البته رحیمی فرد محترمی است. همه این مسائل به عدم آگاهی از پرسپولیس برمی گردد زیرا هر کسی می آید فقط آن 40 میلیون هوادار را می بیند و مشکلات را نمی داند. آقای خادم الان دیگر چه فایده ای دارد که به اشتباهتان پی ببرید؟ تصمیمات اشتباه گرفتید و آنها را تکرار کردید.

وی درباره انتخاب ششمین مدیر برای پرسپولیس در یک فصل گفت: متاسفانه روی اشتباهاتشان پافشاری می کنند. با آنهایی که تجربه هم ندارند، هیچ مشاوره ای نمی کنند و یک بار از خود من هیچ نظری نگرفته اند. تازه این روزهای خوب پرسپولیس است و شاید 2 سال دیگر با این شرایط منحل شود. جالب است که از فساد در فوتبال صحبت می کنند و بعد می روند با همان هایی که متهم هستند، جلسه می گذارند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)