در پاسخ به تعارف مدیریت پرسپولیس از سوی کاشانی، باقري: بعد از خداحافظي ديگر مرا نمي‌بينيد


مرجع خبری پرسپولیس: شيرين‌تر از شكستن طلسم تساوي‌هاي دربي براي هواداران پرسپوليس، گل سه امتيازي و به‌يادماندني كريم باقري بود.


گلي كه هم تنها جاي خالي كارنامه پرافتخار كاپيتان را پر كرد و هم پرسپوليس و هوادارانش را به آسيايي شدن و حتي قهرماني، اميدوار. كريم باقري همانطور كه قبل از دربي حاضر به كري‌خواني نشده بود الان هم بابت آن گل و آن پيروزي كري كه نمي‌خواند هيچ، كه از هواداران استقلال عذرخواهي هم مي‌كند.

فكر مي‌كردي گل سه امتيازي دربي را تو بزني؟
خب مطمئن كه نبودم اما الان خوشحالم كه آن لحظه بهترين تصميم را گرفتم و توانستم گل بزنم. اين برد را به هواداران تقديم مي‌كنم.


عجيب بود كه به خاطر آن گل از هواداران استقلال عذرخواهي كردي!
آنها دوست نداشتند تيم‌شان ببازد ولي فوتبال يك طرفش شادي است و يك طرفش ناراحتي. استقلالي‌ها هم اگر از تيم‌شان حمايت كنند به روزهاي خوب مي‌رسند.

اين دربي خيلي با بازي‌هاي قبلي فرق مي‌كرد. دليل‌اش چه بود؟
بازيكنان خودشان هم از مساوي‌هاي يك- يك خسته شده بودند و هر كاري كردند كه بازي مساوي نشود. دو تيم موقعيت‌هاي خوبي هم داشتند كه شايد استرس دربي اجازه نداد توپ‌ها راحت‌تر گل شود.


پرسپوليس در نيمه اول خيلي ضعيف بود.
ما مي‌دانستيم استقلال مي‌آيد كه همان اول گل بزند و خيالش راحت شود اما نتوانستيم بازي را كنترل كنيم و گل خورديم ولي بعد كم كم بازيكنان كليدي آنها را خنثي كرديم. هافبك‌هايمان خيلي خوب جنگيدند و پرسينگ را درست اجرا كرديم و توانستيم گلي را كه خورديم جبران كنيم. همان گل اعتماد به نفس‌مان را بيشتر كرد و ديديد كه در نيمه دوم همه چيز در اختيار ما بود.


چقدر اميدواري كه پرسپوليس روند پيروزي‌هايش را در بازي‌هاي آينده هم حفظ كند؟
اگر در باد اين برد نخوابيم مي‌توانيم همه تيم‌ها را ببريم وگرنه كارمان تمام است. ما بازي‌هاي حساس ديگري هم داريم كه نبايد از آنها غافل شويم.


ولي اختلاف امتيازهاي پرسپوليس با سپاهان صدرنشين كم نيست!
قبول دارم ولي هنوز 8 بازي ديگر فرصت داريم كه جبران كنيم. فوتبال هم بالا و پايين دارد. الان فشارها از روي تيم‌ ما برداشته شده و در عوض سپاهان و استقلال به خاطر بازي در آسيا شرايط سخت‌تري دارند. شايد بتوانيم از خستگي و تحت فشار بودن آنها استفاده كنيم و به صدر جدول برسيم.


فكر مي‌كني پرسپوليس مي‌تواند براي رفتن به ليگ قهرمانان سهميه بگيرد؟
اما و اگر فايده ندارد. ما هر طور شده بايد امسال سهميه آسيا را بگيريم و از اعتبار پرسپوليس دفاع كنيم.


مي‌گويند كاشاني براي بعد از خداحافظي‌ات از فوتبال، يك پست سازماني در باشگاه در نظر گرفته.
نمي‌دانم ولي كلا علاقه‌اي به اين كارها ندارم. فقط مي‌توانم بگويم بعد از خداحافظي‌ام، ديگر مرا در فوتبال نمي‌بينيد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)