مرجع خبری پرسپولیس : پرسپولیس با دو تغییر مقابل ایرانجوان بوشهر

ظاهراً على دايى تحت هيچ شرايطى قصد ندارد تركيب تيمش را مقابل ايرانجوان بوشهر تغيير دهد و مى خواهد با همان تيمى به مصاف اين تيم برود كه مقابل استقلال بازى كرد. البته او مجبور است به جاى حقيقى و شيث كه محروم هستند از وجود ۲ بازيكن ديگر بهره ببرد. شنيديم ميثاق معمارزاده به جاى حقيقى و مجتبى شيرى به جاى شيث رضايى به احتمال زياد بازى خواهند كرد. اينكه گفته مى شود پرسپوليس با نفرات ذخيره اش در اين بازى ظاهر مى شود به نظر مى آيد گفته درستى نيست و دايى مى خواهد تيمش با تمام قوا پا به مسابقات جام حذفى بگذارد.

 

اعتراض دوباره آرفی به دایی

مدتى است اشپيتيم آرفى مهاجم خارجى پرسپوليس نسبت به بى توجهى همبازيانش در زمين مسابقه و عدم دادن پاس به او معترض و حساس شده و بارها گفته كه به او پاس نمى دهند. اين اعتراض ديروز دوباره در جريان تمرين پرسپوليس علنى شد و آرفى نسبت به اين مساله به دايى شكايت برد. او بعد از تمرين با دايى دقايقى را به گفت وگو پرداخت و به او اعلام كرد كه مدتى است چنين وضعيتى را تحمل مى كند.

شنيديم دايى به آرفى گفته به اين مسائل توجه نكند و در تمرينات كار خودش را انجام دهد تا خودش موضوع را زير نظر گرفته و ببيند آيا چنين مساله اى صحت دارد يا نه. دايى قول داد، اگر چنين مساله اى برايش مسجل شود با بازيكنان تيم برخورد خواهد كرد.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)