ساختار دفاعي خوبي داريم.

مرجع خبری پرسپولیس : مدافع پرسپوليس گفت: بايد با پيروزي مقابل ايرانجوان در جام حذفي، كابوس شكست مقابل شاهين را فراموش كنيم.

 

سپهر حيدري درباره ديدار جام حذفي مقابل ايرانجوان بوشهر اظهار داشت: كار سختي در اين ديدار داريم. اگر در جام حذفي باهوش عمل كنيم مي‌توانيم به ليگ قهرمانان آسيا برسيم و با يك اشتباه ممكن است ضربه بخوريم.
وي افزود: خاطرات خوبي از بوشهر نداريم و بايد مراقب باشيم. بايد با پيروزي مقابل ايرانجوان كابوس شكست 4 بر يك مقابل شاهين را فراموش كنيم.

مدافع پرسپوليس ادامه داد: ساختار دفاعي خوبي داريم و فكر كنم در دربي به غير از شوت كاظمي و ضربه سيدصالحي بازيكنان استقلال موقعيت ديگري نداشتند. در بوشهر هم بازي خوبي انجام داديم، اما متأسفانه در آن ديدار اتفاقاتي افتاد كه شايد يك بار در سال براي ما رخ دهد.


حيدري تصريح كرد:

 


شناخت چنداني از ايرانجوان نداريم، اما در جام حذفي تمام تيم‌ها خطرناك هستند. اميدوارم با پيروزي مقابل ايرانجوان دل هوادارانمان در بوشهر را شاد كرده و خاطره شكست 4 بر يك مقابل شاهين را فراموش كنيم.
وي افزود: بعد از شكست مقابل شاهين سختي‌هاي زيادي را تحمل كرديم، اما خوشبختانه در حال حاضر در شرايط خوبي قرار داريم و با فراموشي پيروزي در دربي در يك ديدار خوب، هماهنگ و منسجم به مصاف ايرانجوان خواهيم رفت تا با پيروزي در اين ديدار به مرحله بعد جام حذفي صعود كنيم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)