در صدور احکام انظابطی نقشی نداشتم / بازی با شاهین را فراموش کردیم

مرجع خبری پرسپولیس : سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با اندیشه قهرمانی در جام حذفی پا به بوشهر می گذاریم.

 

علي دايي در رابطه با آخرين وضعيت تيم فوتبال پرسپوليس در آستانه بازي فردا (سه‌شنبه) با تيم ايرانجوان بوشهر در مرحله يك شانزدهم نهايي جام حذفي اظهار كرد: شرايط بسيار خوبي داريم و بازيكنان مثل گذشته با انگيزه بالايي تمرين مي‌كنند. ما روي مسابقات جام حذفي حساب ويژه‌اي باز كرده ايم و تنها به دنبال قهرماني در آن هستيم. با اين انديشه پاي به بوشهر خواهيم گذاشت و بازي و بازي‌هاي آتي را پشت سر مي‌گذاريم.

وي در ارزيابي‌اش از تيم ايرانجوان تصريح كرد: چند بازي از اين تيم را ديده‌ايم. آنها تيم خوب و دونده‌اي هستند. پرسپوليس براي رسيدن به هدف بزرگش نبايد هيچ حريفي را در اين مسابقات دست كم بگيرد. تيم‌هايي مثل ايرانجوان بوشهر تيم‌هايي هستند كه در صورت خوردن يك يا دو گل ساده‌تر مي‌توانيم ادامه بازي را با آنها دنبال كنيم. لذا يك بازي كاملا تهاجمي در دستور كار بازيكنان ما خواهد بود.

سرمربي پرسپوليس در پاسخ به اين سوال كه‌ آيا خاطره تلخ شكست سنگين مقابل شاهين بوشهر روي بازيكنان تيمش تاثير خواهد گذاشت؟ گفت: به هيچ وجه چنين چيزي نيست. آن بازي فراموش شد و به تاريخ پيوست. همانطور كه برد ما مقابل استقلال به تاريخ پيوست. بازيكنان بدون توجه به آن بازي در بوشهر بازي مي‌كنند و نهايت تلاششان را براي پيروزي بر حريف به كار خواهند بست.

دايي از اظهارنظر پيرامون حكم كميته انضباطي باشگاه پرسپوليس براي عليرضا حقيقي و شيث رضايي خودداري كرد و درباره شرايط ميثم بائو نيز گفت: نظم و انضباط در تيم ما حرف اول را مي‌زند و با تكذيب شايعاتي كه در اين باره مطرح مي‌شود بايد بگويم تنها غيبت او در يكي از جلسات تمريني عامل اين تصميم من شد تا او را به باشگاه واگذار كنم. در اين گونه موارد تصميم خاصي نمي‌گيرم و تنها مسئوليت فني تيم را برعهده دارم. لذا باشگاه مي‌تواند هر تصميمي درباره چنين رفتارهايي از سوي بازيكنان، بگيرد. ضمن اينكه درباره مسئله حقيقي و شيث هم صحبتي ندارم و دخالتي در آن نداشتم.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)