مرجع خبری پرسپولیس : مدير روابط عمومي باشگاه پرسپوليس گفت: متاسفانه مثل هميشه برخي دلال‌ها عابدزاده را عليه باشگاه فراخواندند.

 

عباس‌ عليپور اظهار داشت: با توجه به تصميم مسئولان باشگاه پرسپوليس در خصوص پاداش دربي 68 به بازيكنان قرار است امشب در بوشهر به بازيكنان پاداش پرداخت شود.
وي افزود: هر بازيكن و اعضاي كادر فني نفري 500هزار تومان دريافت خواهند كرد اما با توجه به اينكه حساسيت دربي بالا بود پاداش ويژه‌اي به اين مبلغ اضافه مي‌شود كه قرار است حبيب كاشاني در اردو به بازيكنان پرداخت كند.
مبلغ اين پاداش پس از ارائه به بازيكنان اعلام مي‌شود چون قرار است چند دوستدار پرسپوليس كمك‌هاي خود را به باشگاه انجام دهند تا مبلغ خاصي بين بازيكنان تقسيم شود.

عليپور در خصوص اظهارات احمدرضا عابدزاده گفت: متاسفانه در اين شرايط دلال‌ها عابدزاده را عليه باشگاه پرسپوليس فرا خواندند. برخي‌ها به دنبال اهداف خاص هستند كه در حال حاضر تريبون عابدزاده شدند.
وي افزود:‌ نبايد فراموش كرد برخي از رسانه‌هاي ورزشي نيز در حال حاضر با باشگاه پرسپوليس مشكل دارند و به همين دليل چندين شكايت را از آنها در دادگاه مطبوعات اعلام كرده‌ايم.

 به همين دليل آنها به دنبال ضربه زدن به ما هستند كه اگر براي اظهارات عابدزاده مدرك نداشته باشند مطمئن باشيد باز هم آنها را پاي ميز محاكمه خواهيم نشاند.

عليپورتاكيد كرد: قرارداد عابدزاده مشخص است. در قرارداد او آمده به عنوان مربي تيم فوتبال پرسپوليس انجام وظيفه مي‌كند. يعني او بايد آمادگي داشته باشد كه تا انتهاي قرارداد خود در تمام رده‌ها به پرسپوليس خدمت كند. حالا اگر جزء ليست دايي نيست، عابدزاده بايد قبول كند در تيم‌هاي پايه كار كند. متاسفانه پس از اينكه اين پيشنهاد را به ايشان داديم او نپذيرفت و با مشاوره‌هاي اشتباه به دنبال اين است كه براي پرسپوليس مشكل‌ساز شود.

عليپور ادامه داد: در صورتي كه متوجه شويم عابدزاده دوست ندارد با ما ادامه همكاري دهد، اين موضوع را به فدراسيون فوتبال اطلاع خواهيم داد. اگر ايشان ادعايي نيز دارند بايد از طريق فدراسيون فوتبال كه يك مرجع عالي در فوتبال ايران است، اقدام كند. همچنان معتقديم عابدزاده اسطوره پرسپوليس است و مي‌تواند به ما خدمت كند. اميدوارم بستري آماده نشود كه از طريق او بخواهند به باشگاه ضربه بزنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)