مرجع خبری پرسپولیس: ميثم بائو هافبك تيم فوتبال پرسپوليس در خصوص حكم كميته انضباطى پرسپوليس گفت: قرار است كه از چهارشنبه در تمرينات تيم حاضر شوم، اميدوارم كه بتوانم نظر مساعد دايى را به خود جلب كنم و بتوانم مانند تيم فصل اول براى تيمم مثمرثمر باشم.

 

وى در خصوص علت غيبتش و اطلاع ندادن به مسئولان تيم گفت: من متأسفم. اشتباه كرده ام كه مسئولان پرسپوليس را در جريان نگذاشته ام. به دليل گرفتارى نتوانستم در تمرين حضور پيدا كنم.

 

بائو خاطرنشان كرد كه من خبرچين نيستم و افرادى هستند كه مى خواهند وجهه مرا خراب كنند و به من لفظ خبرچين مى دهند، من آنها را به خدا واگذار مى كنم. چون من درس خبرچينى نخوانده ام كه بخواهم خبرچينى كنم.

 

همچنين او در مورد اينكه بعد از حكم كميته انضباطى چه تصميمى دارد، گفت: من بازيكن پرسپوليس هستم و با اين باشگاه قرارداد يكساله دارم

 

اما اگر شرايط به همين روال پيش برود، پايان فصل از پرسپوليس جدا مى شوم.

 

همچنين او در مورد شايعه پيشنهاد سپاهان افزود: هيچ پيشنهادى از سپاهان به من نشده است و با توجه به اينكه با پرسپوليس قرارداد دارم به تيم ديگرى فكر نمى كنم.

 

هافبك تيم پرسپوليس درباره اينكه حتى در دربى هم در فهرست ۱۸ نفره جاى نداشت گفت: دايى صلاح دانست كه بازى نكنم من، هم طبيعتاً مانندهر بازيكن ديگرى دوست داشتم در دربى بازى كنم اما خب اين خواست دايى بود و من جز اطاعت كار ديگرى نمى توانستم انجام دهم.

 

بائو در آخر گفت: من پرسپوليس را دوست دارم و اميدوارم شرايط مهيا شود تا در اين تيم بمانم وبتوانم خودم را به اثبات برسانم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)