مزجع خبری پرسپولیس: هرچند خبرهای مختلفی از انتخاب مدیرعامل جدید پرسپولیس به گوش می‌رسد ولی سعید آذری مدیرعامل سابق ذوب‌آهن خبر مذاکره پرسپولیسی‌ها با او را برای پذیرفتن پست مدیرعاملی تکذیب می‌کنند.

آذری در مورد شایعه حضورش در پرسپولیس می‌گوید: من هم از طریق رسانه‌ها و برخی دوستان مطبوعاتی‌ام این خبرها را می‌شنوم. باور کنید هیچ مذاکره‌ای با من صورت نگرفته و من از خبر حضورم در پرسپولیس بی‌اطلاع هستم.»

 

مدیرعامل سابق ذوب‌آهن در پاسخ به این سئوال که اگر به شما پیشنهاد بدهند حاضرید مدیریت پرسپولیس را قبول کنید، تاکید می‌کند:  وقتی پیشنهادی ارائه نشده است، من نمی‌توانم در این مورد صحبت خاصی داشته باشم ولی اگر پیشنهاد بدهند این عجیب نیست که من به آن فکر کنم. به هرحال هر پیشنهادی قابل بررسی است و اگر مذاکره‌ای با من انجام دهند به طور حتم روی آن فکر خواهم کرد.

آذری در پاسخ به این سئوال که فکر نمی‌کنید مدیریت در تیم پرحاشیه پرسپولیس سخت باشد، تاکید می‌کند: این را قبول دارم که مدیریت باشگاه پرسپولیس شرایط ویژه‌ای دارد ولی من به عنوان یک آدم ورزشی با مشکلات و حاشیه‌ها بیگانه نیستم و سابقه مدیریت هم دارم. فکر می‌کنم بتوان در باشگاه پرسپولیس کارهای خوبی انجام داد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)