پرسپولیس نیوز : کاروان تیم فوتبال پرسپولیس برای رویارویی مقابل بنیادکار ازبکستان تهران را به مقصد تاشکند ترک کرد.

 کاروان تیم فوتبال پرسپولیس برای دیدار مقابل بنیادکار دقایقی پیش تهران را به مقصد ازبکستان ترک کرد.

 

کاروان تیم فوتبال پرسپولیس که ساعت 18:55 امروز درفشی فر را به قصد فرودگاه امام ترک کرده بود در ساعت 22:10 امشب تهران را به قصد تاشکند ترک کرد.سرخپوشان با تلاش های شرکت نسیم بهشت این پرواز چارتر را از هواپیمایی زاگرس در اختیار گرفتند پرواز سرخپوشان با هواپیمای بوئینگ انجام شد و نکته جالب توجه این است که تمام ظرفیت هواپیما در اختیار سرخپوشان قرار دارد.

محمد حسین نژاد فلاح  مدیرعامل ، جمشیدی مدیر حقوقی باشگاه ، قدوسی مدیر روابط عمومی باشگاه ، حسینی مسئول روابط بین الملل ، خبیری مدیر رسانه ای تیم و تعدادی از اعضای کانون هواداران و مشوقین در این پرواز حضور داشتند.

 

اعضای تیم فوتبال پرسپولیس که با لباسهای متحدالشکل که در فرودگاه امام حضور پیدا کرده بودند برای انجام تشریفات پرواز از گیت ویژه گذشتند.

 اعضای تیم فوتبال پرسپولیس که امروز پیش از شروع تمرین ساک هایی شامل البسه ورزشی جدید خود را دریافت کرده بودند با لباس های متحد الشکل شرکت آل اشپورت در فرودگاه حاضر شده بودند لباس های مشکی با حاشیه های قرمز پس از جمع شدن اعضای تیم به منظور انجام تشریفات پرواز از سوی مسئولان فرودگاه گیت ویژه ای برای گذر نماینده فوتبال ایران در جام قهرمانان باز شد.بازیکنان هنگام عبور از گیت از زیر کلام الله مجید گذشتند به این منظور محمد حسین نژاد فلاح قرآن را بالای سر آنها بگیرد خطاب به آنها گفت بهتر است این کار را خود شما انجام بدهید و قرآن را به محمد نوری کاپیتان تیم داد تا بازیکنان از زیر آن بگذرند.

پرسپولیسی‌ها با پرواز چارتر عازم ازبکستان شدند و روز سه‌شنبه در ساعت 16:30 دقیقه به وقت تهران به مصاف بنیادکار خواهد رفت.
 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)