پرسپولیس نیوز : پس از آنکه حمید درخشان از نژادفلاح خواست به هر ترتیب سازمان لیگ را مجاب به تغییر زمان بازی با نفت مسجد سلیمان کند، بازیکنان پرسپولیس نیز بعد از بازی با بنیادکار خواهان این مساله به مدیریت باشگاه شدند.

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، پس از بازی با بنیادکار، بازیکنان پرسپولیس در گفتگوهای مختلف خود با محمد حسین نژادفلاح خواهان آن شدند که باشگاه موافقت سازمان لیگ را برای به تعویق افتادن بازی برابر نفت مسجد سلیمان جلب کند.

آنها با عنوان کردن این مطلب که انجام سه بازی و هفت سفر هوایی قبل از بازی با النصر ظرف یک مدت کوتاه روی آمادگی تیم تاثیر خواهد گذاشت و مانع از آن می‌شود که با آمادگی کاملی روبروی النصر قرار بگیرند از محمد حسین نژادفلاح خواستند همه اقدامات ممکن را برای تغییر زمان برگزاری این مسابقه بکار بگیرند.

مدیریت باشگاه پرسپولیس نیز با اعلام اینکه این اقدامات در قالب نامه‌نگاری‌ها و رایزنی‌ها آغاز شده است، عنوان کرد: در گفتگو با مسوولان فدراسیون فوتبال، سازمان لیگ و حتی باشگاه نفت مسجد سلیمان برای انجام این امر تلاش خواهد شد تا با توجه به اهمیت ویژه‌ای که بازی با نمایندگان عربستان برای تمام مردم ایران دارد، شرایط حضور مناسب‌تر تیم فوتبال پرسپولیس به عنوان نماینده فوتبال ایران در بازی با النصر فراهم شود.

ضمن اینکه پیش از عزیمت تیم به تاشکند نیز حمید درخشان گفتگوی مفصلی با نژاد فلاح در این خصوص داشت.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)