وقفه لیگ برتر مشکلی برای ما به وجود نمی آورد

مرجع خبری پرسپولیس : مربي تيم فوتبال پرسپوليس با اشاره به ديدار اين تيم مقابل مقاومت شهيد سپاسي شيراز گفت:كسب سه امتياز در تمامي ديدارها براي ما سخت است، اما بايد تلاش كنيم با شكست مقاومت روند رو به رشد خود را ادامه دهيم.


حسين عبدي ضمن بيان مطلب فوق افزود: شرايط تيم ما رو به پيشرفت است. البته در گذشته هم اين روند وجود داشت، اما در نتيجه‌گيري خوب نبوديم، ولي در چند مسابقه اخير خوشبختانه در نتيجه‌گيري هم موفق بوده‌ايم.


وي ادامه داد:‌با وجود اينكه در جريان مسابقات ليگ برتر وقفه دو هفته‌اي اتفاق افتاد اما اين مسئله مشكلي را براي تيم ما به وجود نياورد، چرا كه بازي‌هاي جام حذفي را پيگيري مي‌كرديم.


مربي تيم فوتبال پرسپوليس با اشاره به ديدار اين تيم مقاومت شهيد سپاسي گفت: تيم مقاومت در نيم فصل اول عملكرد خوبي داشت، الان هم سطح كيفي دارد اما در نتيجه‌گيري خوب عمل نكرده است. ما نيز نبايد فراموش كنيم تمامي تيم‌ها در رويارويي با تيم‌هاي پرسپوليس و استقلال از انگيزه خاصي برخوردار هستند.


عبدي گفت: با تمامي اين تفاصيل ما محكوم به كسب سه امتياز در مسابقه برابر مقاومت هستيم تا بتوانيم وضعيت خود را در جدول رده‌بندي ليگ برتر بهبود دهيم. خوشبختانه آناليزهاي لازم در خصوص نقاط ضعف و قوت تيم مقاومت انجام شده و مي‌توانم بگويم بازيكنان اين تيم در انجام كارهاي سرعتي خوب كار مي‌كنند و به خوبي مي‌دانند چگونه از موقعيت‌هاي خود استفاده كنند.


وي ضمن اشاره به وضعيت تيم پرسپوليس در مسابقات آينده اظهار داشت: نظر من اين است كه رسيدن به مقام قهرماني براي ما سخت شده اما دور از دسترس نيست به شرط اينكه امتيازات لازم را در هر بازي بگيريم.


عبدي با اشاره به كار در كنار علي دايي گفت:‌يكسري تغييرات در تيم صورت گرفته است، زمان زيادي از همكاري ما نمي‌گذرد اما همكاري‌مان كاملا منطقي است و هر كدام از ما وظايف خاصي داريم كه آنها را انجام مي‌دهيم. البته در ابتداي حضور دايي در پرسپوليس او سعي مي‌كرد شخصا در مورد برخي مسائل تصميم بگيرد اما الان شرايط بهتر شده است و روز به روز هم بهترمي‌شود.


وي ادامه داد: تماشاگران ما را با تشويق‌هاي خود شرمنده مي‌كنند، انشاءالله بتوانيم با كسب نتايج قابل قبول آنها را خوشحال كنيم.


ديدار تيم‌هاي مقاومت شهيد سپاسي و پرسپوليس ازهفته بيست و هفتم ليگ برتر روز جمعه 30 بهمن ماه ساعت 14:30 در ورزشگاه حافظيه شيراز برگزار خواهد شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)