مرجع خبری پرسپولیس : هوار ملا محمد بار دیگر بر سر مسائل مالی با باشگاه پرسپولیس مشکل پیدا کرد و امروز جلسه ای با حبیب کاشانی خواهد داشت.

در حالی که علی دایی در صحبتی که با بازیکن عراقی تیمش داشت به او وعده داده بود در صورت درخشش در مسابقات پرسپولیس تمام مشکلات مالی او با باشگاه را حل می کند عقب افتادن قسط این بازیکن باعث ناراحتی او شده و در همین راستا امروز به همراه مدیربرنامه هایش جلسه ای با حبیب کاشانی خواهد داشت.

کاشانی پیش از این جلسه از هوار خواسته بود تا به علت مشکلات مالی باشگاه نیمی از مبلغ بدهی اش را بگیرد که این مساله با مخالفت این بازیکن عراقی مواجه شده بود و او اعلام کرد اگر پولش را ندهند در پرسپولیس نخواهد ماند. هوار معتقد است با توجه به اینکه به جریمه خودش احترام گذاشته طبق قانون باید قرارداد وی سر موقع پرداخت شود.

علی دایی که اعتقاد زیادی به هوار محمد دارد به او وعده داده بود که با گلزنی در دیدارهای پرسپولیس مشکل به وجود آمده را حل می کند و و جریمه وی مورد بخشش قرار خواهد گرفت اما اگر در این جلسه  هم دو طرف به توافقی نرسند دوباره مشکل هوار با باشگاه پرسپولیس به روز اول باز خواهد گشت.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)