مرجع خبری پرسپولیس : گفتگویی کوتاه با سه بازیکن با تجربه پرسپولیس در استانه حضور در شیراز :


خليلى: چمن ورزشگاه حافظيه حريف پرسپوليس در شيراز است

شيث رضايى : حاشيه هايم را به ۱۰درصد رسانده ام

سپهر حيدرى: ديدار با مقاومت سپاسى سخت ترين بازى پرسپوليس است

روی ادامه مطلب کلیک کنید…

 

 

خليلى: چمن ورزشگاه حافظيه حريف پرسپوليس در شيراز است
محسن خليلى مهاجم پرسپوليس گفت: تنها دشمن ما در شيراز زمين چمن ورزشگاه حافظيه است.وى تصريح كرد: بعد از حضور حبيب كاشانى و على دايى در پرسپوليس تيم متحول شد. نحوه مديريت كاشانى و دايى به گونه خاصى است. پرسپوليس بار ديگر در حال شكوفايى است و اميدوارم با كسب يك قهرمانى اين موفقيت ها ادامه داشته باشد. مهاجم پرسپوليس خاطرنشان كرد: در ليگ برتر و جام حذفى شرايط ايده آلى داريم و هيچ مشكل خاصى نداريم. با حضور دايى بازيكنان هيچ مشكل روحى و روانى ندارند و روز به روز بهتر مى شويم. بايد تلاش كنيم تا بتوانيم جواب اعتماد كادر فنى را به خوبى بدهيم. خليلى در خصوص بازى با مقابل مقاومت سپاسى عنوان كرد: بازى آسانى در شيراز نخواهيم داشت اما اميدوارم با حضور هواداران شيرازى خود بتوانيم ۳ امتياز بازى را كسب كنيم. وى افزود: تنها دشمن پرسپوليس در شيراز زمين چمن ورزشگاه حافظيه است اما بازيكنان بايد تمام تلاش خود را انجام دهند تا به پيروزى دست يابيم، زيرا محكوم به كسب هر ۳ امتياز هستيم. مهاجم پرسپوليس يادآور شد: ۸ ديدار تا پايان فصل باقى مانده و دوست دارم با موفقيت در اين ديدارها بتوانيم بار ديگر خاطرات شيرين گذشته را تكرار كنيم. با كادر فنى و بازيكنان فعلى دستيابى به اين امر دشوار نيست. خليلى درباره اينكه على دايى از مهاجمان پرسپوليس ابراز رضايت كرده است؛ افزود: در دنياى فوتبال وظيفه مهاجم تنها گلزنى نيست. بازى سازى و برهم زدن خط دفاعى حريف نيز از جمله وظايف مهاجمان است. خوشحالم كه دايى به عنوان اسطوره فوتبال ايران از من رضايت دارد. وى ادامه داد: عملكردم براى خودم راضى كننده نيست و تلاش مى كنم در بازى هاى آينده بتوانم براى پرسپوليس گلزنى كنم. من هميشه غرور خاص گلزنى را خواهم داشت، زيرا يك مهاجم هستم و از من انتظار گلزنى مى رود.

شيث رضايى : حاشيه هايم را به ۱۰درصد رسانده ام
شيث رضايى مدافع تيم فوتبال پرسپوليس گفت: اگر قبلا ۸۰ درصد حاشيه داشتم حالا آن را به ۱۰ تا ۱۵ درصد رسانده ام. وى در خصوص اين كه قول داده بود بدون حاشيه بازى كند اظهار داشت: نمى دانم چرا برخى مطبوعات پيگير اين موضوع هستند و نمى دانم به چه اندازه بايد خوب باشم تا حاشيه ها از من دور شود و مطبوعات دست از سرم بردارند. وى ادامه داد: همان طور كه قول داده بودم در فصل جارى حاشيه زيادى نداشتم؛ به جز يك مورد كه آن هم به دليل حساسيت ليگ و شرايط پرسپوليس بود. اگر من قبلأ ۸۰ درصد حاشيه داشتم حالا آن را به ۱۰ تا ۱۵ درصد رسانده ام. باور كنيد كه تغيير كرده  ام. بايد سعى كنم اين چند درصد حاشيه  را به مرور زمان برطرف كنم. مدافع پرسپوليس درباره بازى مقابل مقاومت سپاسى گفت: تيم ما در شرايط خيلى خوبى قرار دارد و خط دفاعى نيز سر سخت تر از گذشته شده  است. رضايى يادآور شد: مقاومت تيم خوبى است. از مهاجمان اين تيم شناخت كافى دارم و اگر در تركيب اصلى باشم برنامه هاى ويژه اى براى آنها در نظر دارم. ما براى كسب ۳ امتياز به شيراز خواهيم رفت، چون مى خواهيم در صدر جدول ليگ برتر قرار بگيريم. وى گفت: اگر از تمرينات خوب دايى تعريف كنم همه مى گويند مى خواهم خود را در دل دايى جا كنم اما تمرينات پرسپوليس طورى انجام مى شود كه بازيكنان از لحاظ روحى و روانى آماده هستند و رمز موفقيت ما نيز همين است.

سپهر حيدرى: ديدار با مقاومت سپاسى سخت ترين بازى پرسپوليس است
مدافع پرسپوليس گفت: ديدار با مقاومت كه ۳ بازى گذشته خود را واگذار كرده، سخت ترين بازى پرسپوليس خواهد بود.وى در مورد آخرين وضعيت پرسپوليس اظهار داشت: تمرينات خوبى را در چند روز گذشته انجام داده ايم. تمرينات على دايى به روز است. او افزود: دايى چون خودش بازيكن بزرگى بوده به مشكلات بازيكنان آشناست و از لحاظ روحى و روانى تيم را خيلى خوب آماده كرده و اين رمز موفقيت دايى در پرسپوليس است و بايد تا به حال به او نمره خوبى داد. حيدرى در مورد ديدار با مقاومت سپاسى گفت: ديدار با مقاومت سخت ترين بازى پرسپوليس است، چون اين تيم در ۳ بازى خود شكست خورده است و همين باعث شده آنها شرايط خوبى نداشته باشند. با توجه به اينكه مى دانيم مهابادى جوان و با هوش است اما براى كسب ۳ امتياز به ميدان مى رويم و اگر بازيكنان ما به اندازه تيم مقاومت دوندگى داشته باشد مى توانيم نبض بازى را در اختيار بگيريم و به ۳ امتياز برسيم. وى تاكيد كرد: هدف ما اين است كه در ليگ برتر يا جام حذفى نمره قابل قبولى بگيريم. خوشبختانه خط دفاعى پرسپوليس نيز بهتر شده و با اعتماد به نفس كار خود را ادامه مى دهد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)