مرجع خبری پرسپولیس: سخنگوي وزارت خارجه كشورمان گفت: در پرونده شكايت شركت آلفا از باشگاه‌هاي پرسپوليس و استقلال، از اين دو باشگاه حمايت خواهيم كرد.

رامين مهمانپرست روز شنبه افزود: به طور يقيين وزارت امور خارجه در حد توان خود در كنار دو باشگاه پرسپوليس و استقلال خواهد بود و آن‌ها را تنها نخواهد گذاشت.

وي گفت: اميدوارم باشگاههاي پرسپوليس و استقلال وضعيت اين دو پرونده و درخواست‌هاي خود را به صورت كتبي به وزارت خارجه ارايه كنند تا بتوانيم به شكل درستي پس از بررسي شرايط به آن‌ها كمك كنيم.

مهمانپرست در خصوص اظهارات مديران اين دو باشگاه مبني بر مخالفت وزارت امور خارجه با سفر سرخابي‌ها به آمريكا و كانادا گفت: در مورد مسائل گذشته بي‌اطلاع هستم، اما در حال حاضر هر كمكي كه بتوانيم به اين دو باشگاه خواهيم كرد. موضوع سفر اين دو تيم را بررسي مي‌كنيم و در صورت نبود مشكل نظر مساعد خود را به مسئولان دو باشگاه پرسپوليس و استقلال ابلاغ خواهيم كرد.

وي در خصوص حضور يك ايراني مقيم آمريكا به نام كوشان فر در پرونده آلفا اظهار داشت: از اين موضوع بي‌اطلاعم و اميدوارم اين دو باشگاه در اين خصوص توضيحات لازم را به وزارت خارجه ما ارايه دهند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)