مرجع خبری پرسپولیس: باشگاه پرسپولیس منتظر گزارش پزشکی صریح و شفاف فرید زرینه است تا در مورد حوارملامحمد و حمید علی‌عسگر تصمیم‌گیری کند.

در آخرین تمرین پرسپولیس پیش از اعزام به شیراز برخی از بازیکنان پرسپولیس به دلایلی دچار مصدومیت شدند که این مصدومیت‌های نابهنگام حرف و حدیث‌هایی را به همراه داشته است. در آخرین تمرین پرسپولیس که روز پنجشنبه هفته قبل برگزار شد به غیر از هوارمحمد که مصدومیتش حرف و حدیث‌های زیادی را به همراه داشت حمید علی‌عسگر نیز دچار مصدومیتی نابهنگام شد.

گویا مصدومیت او از ناحیه کمر بوده و او روز پنجشنبه این مسأله را با فرید زرینه پزشک پرسپولیس در میان گذاشته است. این موضوع باعث شد تا برخی شایعات در مورد این مصدومیت به وجود آید. چرا که حمید علی‌عسگر در گفت‌وگو با کادرپزشکی تأکید داشت که راهی شیراز نشود.

 

با توجه به این حرف و حدیث‌ها شنیده می‌شود باشگاه پرسپولیس منتظر گزارش پزشکی صریح و شفاف فرید زرینه است تا در مورد هوارملامحمد و حمید علی‌عسگر تصمیم‌گیری کند. به هر حال طبیعی به نظر می‌رسد اگر گزارش زرینه مصدومیت این دو نفر را تأیید نکند باشگاه با این دو بازیکن برخورد جدی‌ای خواهد داشت.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)