از غيبت هوار بي‌اطلاعم، باقري و شيث هم اختلاف ندارند

مرجع خبری پرسپولیس : سرمربي پرسپوليس در واكنش به اظهارات امير قلعه‌نويي گفت: در اين باره صحبت نمي‌كنم و به نظر اين مربي احترام مي‌گذارم، اما امسال بايد يك جام را به هواداران هديه كنيم.

 

علي دايي درباره غيبت هوار محمد در تمرين امروز و اينكه آيا اين بازيكن مشكل مالي دارد يا با شما دچار مشكل است؛ اظهار داشت: من هم شايعاتي را در اين باره شنيده‌ام، اما هيچكدام از اين مطالب را تأييد نمي‌كنم. او بايد در تمرين امروز حاضر مي‌شد كه غيبت كرد.
وي افزود: از غيبت هوار در تمرين امروز بي‌اطلاع هستم، اما به نظرم هوار مصدوم بوده و براي معالجه خود به كلينيك باشگاه رفته است. اين موضوع را پيگيري خواهيم كرد تا علت دقيق آن مشخص شود.
وي درباره غيبت ساير بازيكنان پرسپوليس در تمرين امروز گفت: مجتبي زارع و مجتبي شيري با اجازه من تمرين نكردند. باقري‌ها و پروين هم به علت مصدوميت قادر به تمرين كردن نبودند.

دايي درباره بازي روز گذشته مقابل مقاومت سپاسي عنوان كرد:

پيروزي ديگري را در اين ديدار به كارنامه خود اضافه كرديم، اما نبايد دچار غرور شويم. كار سختي داريم و اين موضوع را بارها به بازيكنان گفته‌ام. ضمن اين كه بايد در ضربات آخر بيشتر دقت كنيم تا فرصت‌هاي به دست آمده را به راحتي از دست ندهيم.
سرمربي پرسپوليس ادامه داد: از 28 بازيكن تيم راضي هستم و انتخاب بازيكنان براي حضور در تركيب اصلي كار سختي است.

دايي در مورد صحبت‌هاي قلعه نويي مبني بر شانس قهرماني پرسپوليس و اين كه او گفته بود بايد به آرزوي دايي هم احترام گذاشت به خبرنگار فارس گفت: به حرف‌هاي تمام مريبان احترام مي‌گذارم، اما در اين مورد حرفي نمي‌زنم و تنها كار خودمان را انجام مي‌دهيم.
اين مربي يادآور شد: همه ما يك جام به هواداران بدهكاريم و بايد امسال يك جام به آنها هديه بدهيم. براي شاد كردن دل هواداران تمام تلاش خود را انجام مي‌دهيم و تمام توان و افكار خود را در اين زمينه به كار خواهم بست.

دايي درباره اختلاف باقري و رضايي تاكيد كرد: اين دو بازيكن هيچ اختلافي با هم ندارند. باقري بزرگ و كاپيتان تيم است و شيث رضايي هم در خط دفاع حضور دارد. آنها در تمرينات با هم كار مي‌كنند و هيچ مشكلي با يكديگر ندارند.

وي در مورد ادامه تمرينات پرسپوليس عنوان كرد: به علت اينكه در ديدار مقابل مقاومت فشار زيادي به بازيكنان وارد شد، تمرينات فردا را تعطيل كرديم و پس از يك روز استراحت تمرينات را براي ديدار روز جمعه برابر فولاد شروع خواهيم كرد.
وي ادامه داد: روند خوبي داريم و مي‌خواهيم اين روند را حفظ كنيم. كوچكترين اشتباه مي‌تواند ما را دچار مشكل كند و اين موضوع را بارها به بازيكنان گوشزد كرده‌ام.

دايي در پاسخ به اين كه آيا از شكست سپاهان مقابل ذوب آهن خوشحال شديد تصريح كرد: اين موضوع مطرح نيست، اما منتظر لغزش تمام تيم‌ها هستيم. هر تيمي كه اشتباه كند؛ ما به هدفمان نزديك‌تر خواهيم شد. تاكنون امتيازات زيادي را از دست داديم، به همين دليل ديگر حق اشتباه نداريم و بايد در هر ديدار براي كسب 3 امتياز به ميدان برويم.


 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)