مرجع خبری پرسپولیس: تمام آنچه که در 24 ساعت گذشته بر باشگاه پرسپولیس گذشت را مرور می کنیم در چند خط به روایت مرجع خبری پرسپولیس:

 

* هوار ملامحمد كه پيشتر براي ادامه حضور در پرسپوليس ابراز تمايل كرده بود و قرار بود دوشنبه درباره تمدید قرارداد به باشگاه بر‌ود اکنون باید در خصوص اتفاقات رخ داده در تمرین پرسپولیس پاسخگو باشد.

* براي ارائه آخرين دفاعيه به دادگاه عالي ورزش، آلفا فقط دو روز ديگر فرصت دارد و در غير اين صورت و يا حتي رد شدن لايحه‌اش، CAS بعد از جلسه آخر هفته‌اش حكم به پرداخت غرامت از سوي اين شركت به باشگاه پرسپوليس خواهد داد.


* رييس سازمان بازرسي كل كشور به خاطر دو شغله بودن حبيب كاشاني اعلام كرده بود او نمي‌تواند در باشگاه پرسپوليس ادامه فعاليت بدهد اما سعيدلو بلافاصله بعد از بازگشت از كانادا مذاكره‌اي را ترتيب داد و او را متقاعد كرد كه حبيب كاشاني تا پايان فصل در پست خودش در پرسپوليس باقي بماند و آخر فصل در مورد ماندن يا نماندنش در پرسپوليس تصميم‌گيري شود.


* كاشاني به درخواست اماراتي‌ها براي برگزاري دربي سرخابي‌ها در دبي و در تعطيلات نوروز پاسخ منفي داده بود و اين درحالي است كه اطرافيان او مشغول رايزني هستند تا حبيب كاشاني را به برگزاري اين بازي راضي كنند.

* احمدرضا عابدزاده فردا صبح به باشگاه مي‌رود تا هم نامه سازمان را تحويل مسوولان بدهد و هم اينكه براي گرفتن پولش با كاشاني گفت‌وگو كند.


طبق قول كاشاني قرار بود طلب 10 ميليون توماني ميثم بائو پنج‌شنبه به او پرداخت شود اما اين اتفاق نيفتاد و در جواب اعتراض اين بازيكن، باشگاه امروز را براي پرداخت آن 10 ميليون وعده داد.


* پرسپوليسي‌ها ساعت 10 شب گذشته به تهران رسيدند اما امروز خبري از ريكاوري و تمرين نبود فاصله هشت روزه تا بازي با آلومينيوم هرمزگان باعث شد دايي دستور به تعطيلي تمرين امروز بدهد.


*شیث رضایی مدافع پرسپوليس گفت: مشكلات بين من و كريم باقري تمام شده است.


* نبي ا… باقري ها مدافع پرسپوليس درباره شكستگي بيني خود گفت: در صحنه برخوردم با هوار محمد، او مي‌توانست بيشتر مراعات كند.

* مسئولین پرسپولیس قصد دارند به میثاق معمارزاده، محسن خلیلی و تیاگو قبل از بازی با آلومینیوم پاداش ویژه‌ای به خاطر بازی خوب مقابل مقاومت سپاسی پرداخت کنند.


* سخنگوي وزارت خارجه كشورمان گفت: در پرونده شكايت شركت آلفا از باشگاه‌هاي پرسپوليس و استقلال، از اين دو باشگاه حمايت خواهيم كرد.


* دبير كميته انضباطي باشگاه پرسپوليس گفت: هوار ملا محمد در صورتي كه بدون هماهنگي در تمرين امروز غيبت كرده باشد، جريمه مي‌شود.


* باشگاه پرسپولیس منتظر گزارش پزشکی صریح و شفاف فرید زرینه است تا در مورد حوارملامحمد و حمید علی‌عسگر تصمیم‌گیری کند.


* پزشك تيم فوتبال پرسپوليس گفت: ادعاي هوار ملامحمد مبني بر مصدوميت و بازي نكردن مقابل مقاومت سپاسي درست نيست.


* هوار محمد اظهارداشت: بارها گفتم که برای پرسپولیس با تمام وجودم بازی می‌کنم. به خدا قسم من مصدوم بودم و اینکه می‌گویند به خاطر مطالباتم تمارض کردم اصلا صحت ندارد.

انتهای گزارش اختصاصی/ امانت داری، استفاده از این خبر با ذکر نام مرجع خبری پرسپولیس مجاز است

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)