مرجع خبری پرسپولیس : مدیرعامل پیشین باشگاه ذوب آهن اصفهان ضمن رد اخبار منتشر شده در مورد قبول مدیریت باشگاه پرسپولیس گفت: حاشیه سازان از اسم من برای ضربه زدن به تیم پرسپولیس استفاده نکنند.

 

 

سعید آذری در مورد اخبار مطرح شده در مورد پذیرش مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس گفت: هیچ مقام مسئولی در این مورد با من مذاکره نکرده است، ضمن اینکه درحال حاضر تیم پرسپولیس با تلاش‌های آقای کاشانی روند رو به رشد و مثبتی داشته و نتایج ارزشمندی هم در لیگ کسب کرده است که در این شرایط تغییرات در مدیریت این تیم عاقلانه نیست.

وی ادامه داد: متاسفانه حاشیه سازان برای ضربه زدن به پرسپولیس و دور کردن آن از موفقیت، به این شایعات دامن می زنند اما به همه آنها تاکید می‌کنم از نام من برای رسیدن به اهداف خود سوء استفاده نکنند. ضمن اینکه به هواداران پرسپولیس می گویم هرگز در عملکرد حاشیه‌سازان سهیم نشده و تمرکز تیمشان را به هم نمی ریزم.

مدیرعامل پیشین باشگاه ذوب آهن اصفهان با بیان اینکه حبیب کاشانی دوست من بوده و در این مدت هم عملکرد بسیار خوبی داشته است، افزود: امیدوارم روند مثبت پرسپولیس ادامه داشته باشد. امروز این تیم نیاز به فضای آرام دارد و باید اجازه داد کاشانی کارش را ادامه داده و بتواند پرسپولیس را به جایگاه واقعی اش بازگرداند.

 

وی در مورد وضعیت تیم ذوب آهن برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا خاطرنشان کرد: ابراهیم زاده یک مربی بین المللی است که از بعد ملی و باشگاهی تجربه حضور در چنین مسابقاتی را دارد. وی با استاندارهای فوتبال در آسیا آشناست و ذوب آهن با هدایت این مربی و بازیکنان مطرحی که دارد، حرف‌های بسیاری را در مسابقات لیگ قهرمانان خواهد داشت. 

آذری با بیان اینکه ذوب آهن در گروه مرگ قرار ندارد، اضافه کرد: من بازی الوحده برابر عجمان درهفته گذشته را تماشا کردم و مطئنم ذوب آهن می تواند گام نخست را در این مسابقات محکم بردارد. اگر این اتفاق بیفتد قطعا این تیم زنگ خطر را برای سایر حریفان آسیایی روشن خواهد کرد

وی با اشاره به اینکه از سال گذشته و برای موفقیت ذوب آهن در مسابقات آسیایی برنامه ریزی‌های لازم شده بود، افزد: سال گذشته ما در توفیقی اجباری برابر تیم ملی کویت قرارگرفتیم و برای دفاع از مردم مظلوم غزه هم دیداری با تیم واشاش مجارستان برگزار کردیم که این دو دیدار گام‌های ابتدایی برای تدارک تیم جهت در مسابقات آسیایی بود.

مدیرعامل پیشین باشگاه ذوب آهن اصفهان با بیان اینکه به علت مشغله کاری نمی تواند به ورزشگاه برود اما اگر فرصت لازم برای حضور در ورزشگاه را بدست آورد تنها به عنوان یک هواداران به تشویق تیم ذوب آهن می پردازد، در پایان گفت: امیدوارم ذوب آهن در دیدار نخست و در مجموع در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا، با کسب نتایج قابل قبول و صعود به مراحل پایانی این جام، باعث سربلندی فوتبال ایران و اصفهان در آسیا شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)