پرسپولیس نیوز :  سیدجلال حسینی بعد از پشت‌ سر گذاشتن یک فصل بی‌حاشیه و آرام در لیگ قطر، هوای بازگشت به لیگ ایران به سرش زده است.

سیدجلال که معمولاً در این چند ماه خیلی کم مصاحبه کرده است، در مورد شرایط خودش در لیگ قطر و مسائل مختلف دیگر به سؤالات  پاسخ می‌دهد.

ابتدا در مورد وضعيت الاهلي صحبت كن، مثل اينكه شانس زيادي براي گرفتن سهميه ليگ قهرمانان آسيا نداريد؟
متأسفانه همين‌طور است. ما در ليگ ‌برتر ديگر شانسي براي گرفتن سهميه نداريم ولي مي‌توانيم با قهرماني در جام ‌حذفي سهميه آسيا را به ‌دست‌ آوريم.

فكر نمي‌كني اگر كرانچار زودتر مي‌آمد شرايط براي الاهلي بهتر بود؟
مطمئناً همين‌طور است. اگر كرانچار زودتر مي‌آمد، مي‌توانستيم شرايط بهتري پيدا كنيم، البته ميلان ماچالا هم يك مربي باتجربه بود كه نهايت تلاش خودش را انجام داد. فوتبال قابل پيش‌بيني نيست.

فصلي كه پشت ‌سر گذاشتي چطور بود؟
در مجموع فصل خوبي بود و من دوباره كار كردن با كرانچار را تجربه كردم، البته فشار مسابقات زياد بود و من در جام ملت‌هاي آسيا هم بازي كردم. چند اردوي پرفشار را هم پشت ‌سر گذاشتم.

چند ماه پيش گفته بودي احتمالاً فصل آينده دوباره در ليگ ايران بازي خواهي كرد؛ آيا اين موضوع قطعي است؟
من در فوتبال ايران سابقه چند قهرماني دارم و بايد بگويم ليگ ما از لحاظ فني شرايط خوبي دارد. احتمال بازگشت من زياد است.

حتماً پيراهن پرسپوليس را بر تن مي‌كني؟
به ‌هر ‌حال پرسپوليس را دوست دارم و اميدوارم پيراهن اين تيم را بر تن كنم.

چه عاملي باعث مي‌شود به فكر ترك ليگ قطر باشي؟
من دوست ندارم از حالا در مورد اين مسائل صحبت كنم. براي من اين خيلي مهم است که وقتي قرار است به يك تيمي بروم، آن تيم از لحاظ فني قوي بسته شود. من دوست ندارم از حالا مثل بعضي‌ها در صفحات اجتماعي از آينده صحبت كنم و ديگران هم واكنش‌هاي مختلف خودشان را نشان دهند. اگر پرسپوليس قوي بسته شود، حتماً فصل بعد دوباره به اين تيم بازخواهم گشت.

در مورد بحران و مشكلاتي كه پرسپوليس در اين فصل پشت ‌سر گذاشت، چه صحبتي داري؟
هواداران امسال خيلي سختي كشيدند و واقعاً حيف است كه پرسپوليس اينقدر مشكل و حاشيه داشته باشد. من هم بابت شرايط اين تيم افسوس خوردم ولي اميدوارم حداقل پرسپوليس در ليگ قهرمانان آسيا از گروه خودش صعود كند.

در مورد انتخاب برانكو ايوانكوويچ به‌ عنوان سرمربي جديد پرسپوليس چه نظري داري؟
برانكو بايد بداند كه كار كردن در پرسپوليس وحشتناك سخت است. او به‌ خوبي مي‌داند كه بايد تمام تلاش خود را انجام دهد تا اين تيم را به موفقيت برساند. به‌ هر‌ حال توقعات در پرسپوليس بالاست و اين در حالي است كه هميشه حاشيه‌هاي مختلفي در كنار اين تيم وجود دارد. برانكو بايد به‌ خوبي اين مسائل را مديريت كند. من اميدوارم او در كارش موفق باشد.

در مورد بحث ماندن و جدايي كروش و حاشيه‌هاي مختلفي كه در اين مورد به ‌وجود آمد، چه صحبتي داري؟
من در مورد كروش و تيم ‌ملي بعداً به ‌صورت مفصل صحبت خواهم كرد. فقط اين را بگويم كه مردم خواهان حفظ او هستند و بازيكنان تيم ‌ملي هم چنين احساسي دارند.

بازي‌هاي دوستانه تيم ‌ملي در تعطيلات عيد نوروز چطور بود؟
واقعاً دو بازي خوب انجام داديم و تقابل با سوئد و شيلي نشان داد كه تيم‌هاي بزرگ هم حاضر هستند با ايران بازي كنند. اين موضوع ثابت كرد كه شخصيت تيمي ما با كروش بالا رفته است.

به نظر تو چه تيمي قهرمان ليگ ‌برتر مي‌شود؟
هيچ چيز را نمي‌توان پيش‌بيني كرد. 6 بازي و 18 امتياز باقي‌ مانده است. به نظر من همه مدعيان شانس دارند.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)