مرجع خبری پرسپولیس : هافبک عراقی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با وجود مصدومیت نمی دانم چرا زرینه می گوید مصدوم نیستم.

 

هوار ملامحمد در مورد آسيب ديدگي‌اش گفت: همه اعضاي تيم مي‌دانند مصدوم بودم و علت بازي نكردنم مقابل مقاومت همين بود. حتي علي دايي نيز در جريان اين موضوع قرار داشت. پيش از بازي با استقلال نيز آسيب ديده بودم، اما با اين حال بازي كردم.
وي ادامه داد: با دستور پزشك تيم بعد از بازي با مقاومت قرار شد 2 روز استراحت كنم و نمي‌دانم زرينه چگونه صحبت‌هايي را مبني بر عدم مصدوميت من مطرح مي‌كند.

هوار محمد تاكيد كرد: به هيچ عنوان خود را به مصدوميت نزده‌ام و تنها دليل بازي نكردنم آسيب ديدگي بود و از اين بابت كار خوبي كردم كه مقابل مقاومت به ميدان نرفتم، چون با اين كار پرسپوليس ضربه مي‌خورد.
هافبك عراقي پرسپوليس در مورد اينكه گفته مي‌شود به علت نگرفتن پول بازي نمي‌كند، تاكيد كرد: به هيچ وجه پرسپوليس را به پول نمي‌فروشم، اما به كاشاني و دايي اطمينان دارم و گفته‌ام مقداري پول من را زودتر پرداخت كنند.

وي تصريح كرد: از حرف و حديث‌هاي به وجود آمده در چند روز گذشته خيلي ناراحتم و از رسانه‌ها مي‌خواهم ديگر در مورد وضعيت من با مدير برنامه‌هايم صحبت نكنند.

هوار محمد در مورد ديدار با آلومينيوم هرمزگان گفت: مي‌خواهيم در جام حذفي موفق باشيم و به همين دليل كار سختي پيش رو داريم. دوست دارم در اين بازي به ميدان بروم تا همه چيز را ثابت كنم.
وي افزود: تيم‌هاي كوچك هميشه در جام حذفي دردسرساز مي‌شوند و البته اميدوارم براي ما اين طور نباشد.


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)