بازيكنان آلومينيوم براي شگفتي به تهران مي‌آيند.

مرجع خبری پرسپولیس : مهاجم پرسپوليس گفت: اميدوارم در صورت اعتماد كادر فني در بازي مقابل آلومينيوم هرمزگان گلزني كنم و طلسم گل نزدنم را بشكنم.

 

مجتبي زارع درباره ديدار در جام حذفي مقابل آلومينيوم هرمزگان اظهار داشت: آنها تيم سخت كوشي هستند و براي خلق شگفتي به تهران مي‌آيند اما ما براي پيروزي در اين ديدار و شادي هوادارانمان به زمين مسابقه مي‌رويم. بعد از پيروزي در دربي از هواداران انتظار داريم در اين بازي بيشتر از ما حمايت كنند.
مهاجم پرسپوليس افزود: در مدت زماني كه در بازي مقابل مقاومت بازي كردم عملكرد خوبي نداشتم و مي‌خواهم جبران كنم. اگر در بازي مقابل آلومينيوم به ميدان بروم و كادر فني به من اعتماد كند اميدوارم گلزني كنم و طلسم گل نزدن را بشكنم.
زارع گفت: براي يك مهاجم سخت است كه هفته‌ها گل نزند و اين موضوع عذاب آور است. اميدوارم با تلاش زياد هر چه سريع‌تر پايم به گلزني باز شود.

وي درباره اينكه مصدوميت خليلي به نفع او شده و مي‌تواند با استفاده از اين فرصت در تركيب اصلي قرار بگيرد، عنوان كرد: اينطور نيست. محسن دوست من است. دوست ندارم به جاي يك بازيكن مصدوم در تركيب قرار بگيرم. آرزو مي‌كنم مصدوميت خليلي هم هر چه زودتر برطرف شود.


زارع تصريح كرد:

مهم موفقيت پرسپوليس است و مهم نيست چه كسي در تركيب اصلي قرار بگيرد. در هر بازي كه به ميدان آمدم حتي براي دقايق كوتاه وظيفه خودم را انجام دادم. همه دنبال يك هدف هستيم و اتفاقات گذشته را فراموش كرديم.

وي با اشاره به اينكه مهاجمان بايد بيشتر گلزني كنند افزود: مهاجمان پرسپوليس بايد عملكرد بهتري داشته باشند. شخصي مثل دايي سرمربي پرسپوليس است كه يكي از بهترين گلزنان جهان بوده است، پس ما بايد بهتر عمل كنيم. چيزهاي زيادي از دايي ياد گرفتم و با استفاده از تجارب وي در آينده بهتر خواهم شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)