مرجع خبری پرسپولیس : سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: قسم می خورم عامل اصلی موفقیت پرسپولیس دایی است و او نمی تواند بدون ابزار به موفقیت برسد.

 

حبيب كاشاني در سخنراني اردوي پيش از ديدار با آلومينيوم هرمزگان، در هتل لاله تاكيد كرد: من به عنوان سرپرست موقت باشگاه پرسپوليس مي گويم، عامل اصلي موفقيت تيم پرسپوليس دايي است. هيچ عامل موفقيتي هم نمي تواند بدون ابزار به هدفش برسد تمام عوامل دست به دست هم مي دهند تا پرسپوليس موفق باشد.
وي گفت: قسم مي خورم عامل اصلي موفقيت، دايي است و من حتي بعد از شكست تلخ بوشهر هم تاكيد كردم علي دايي را خراب نكنيم، چه بسا زمان كرانچار و قطبي هم اين حمايت ها را از آنها داشته‌ام.

كاشاني در رابطه با شايعه ارائه ليست بازيكنان جديد براي فصل بعد از طرف دايي به او تاكيد كرد: تا به امروز با هيچ بازيكني صحبتي نشده و ليستي هم توسط دايي به من داده نشده است.

سرپرست باشگاه پرسپوليس به قول پاداش فدراسيون فوتبال به برنده ديدار دربي اشاره كرد و گفت: رئيس فدراسيون فوتبال پيش از ديدار دربي در مصاحبه اي قول پرداخت اين پاداش را دادند ولي بعد از آن ديدار و برد پرسپوليس به من گفتند هيات رئيسه فدراسيون با پرداخت اين پاداش مخالفت كرده است.

 از ايشان انتظار مي رفت قبل از دادن اين قول با هيات رئيسه مشورت مي كردند، هر چند قرار بود اين پول به زلزله زدگان هائيتي اهدا شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)