پرسپولیس نیوز : مربی دروازه بان های سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: به هیچ عنوان در جدا شدن نیلسون نقشی نداشتم.

نادر باقری درباره اینکه قرار است امروز مربی دروازه بانان جدید پرسپولیس در تمرین حاضر شود، اظهار داشت: از ابتدا هم قرار بر این بود که بعد از بازی با النصر پانادیچ به عنوان مربی دروازه بانان پرسپولیس به ایران بیاید. ما از روزی که درخشان استعفا داد و حسین عبدی برای بازی با النصر سرمربی تیم شد، نژادفلاح به عنوان مدیرعامل باشگاه به ما اعلام کرد که بعد از بازی  برانکو ایوانکوویچ 3 دستیار خود را به ایران خواهد آورد که یکی از آنها مربی دروازه بان ها است. بعد از بازی  با النصر مدیرعامل باشگاه از ما خواست چون پرسپولیسی هستید تا زمان آمدن دستیاران برانکو به تیم کمک کنید. ما هم قبول کردیم اما عملا می دانستیم جایی در تیم نداریم و فقط قلبا برای این تیم آرزوی موفقیت کردیم.

وی ادامه داد: من حتما امروز به تمرین پرسپولیس خواهم رفت و قرار است جلسه ای را هم امروز با برانکو در درفشی داشته باشیم و آنوقت مشخص می شود خداحافظی خواهم کرد یا خیر.

باقری در پاسخ به این پرسش که در این مدت چقدر اذیت شدید و اگر دوباره به عقب برگردید مربی دروازه بانان پرسپولیس خواهید شد، عنوان کرد: از لحاظ فنی من عاشق پرسپولیس و ورزش هستم اما در این مدت 7، 8 ماه بی پولی کشیدم و 10، 15 روز مانده به دیدار با النصر گفتند دیگر در پرسپولیس جایی ندارید و این مساله خوشایند نیست. قبل از بازی به ما گفتند باید از تیم بروید اما خوشحالم بچه ها در این بازی مردانه کار کردند.

وی تاکید کرد: در این مدت 2 نفر من را خیلی اذیت کردند که نمی خواهم نامشان را ببرم. فقط بحث من هم نیست. آنها از سال گذشته هم علیه تیم موضع داشتند و نکته جالب این است که پرسپولیس 13 دوره در لیگ برتر حضور دارد ولی نمی دانم چرا از این دو نفر استفاده نمی شود. دلیلش را من می گویم چون اینها اینکاره نیستند. در هر صورت صحبت های آنها هیچ وقت کارشناسی نبود. یکی از دوستان چند روز قبل گفته بود سوشا مکانی ضعیف ترین دروازه بان لیگ است اما به فاصله دو، سه روز همان آدم گفت مکانی بهترین دروازه بان لیگ است. اگر من سکوت کردم به احترام علی پروین بود که در یک جمع از من خواست جواب این ها را ندهم.

باقری درباره جدایی نیلسون کوریا از پرسپولیس گفت: من به هیچ عنوان در جدا شدن نیلسون نقشی نداشتم. او شرایط خاصی داشت. مشکل مالیاتی داشت و 3 مورد مدیربرنامه های او علیه سرمربی تیم مصاحبه کرد. من از ته قلبم دوست داشتم با نیلسون ادامه دهم چون او دروازه بان بزرگی است. البته مادر تیم دو دروازه بان بزرگ داریم. به جز سوشا مکانی همامی هم دروازه بان بزرگی است و از عملکرد هردوی آنها رضایت دارم.

وی در پایان درباره اینکه برانکو در زمان حضورش د تیم ملی فوتبال با دو دروازه بان کار می کرد و آیا این اتفاق در پرسپولیس هم رخ می دهد، افزود: هر احتمالی وجود دارد. من امروز به نشست با برانکو می رود تا بعد از این جلسه همه چیز روشن شود. اگر یکسری اتفاقات بیفتد، من قبول نمی کنم که بمانم. چون بحث ملی با باشگاهی فرق می کند اما شاید قرار باشد در جلسه صحبت های دیگری مطرح شود. در هر صورت من بعد از جلسه خواهم گفت در پرسپولیس می مانم یا خیر.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)