پرسپولیس نیوز : مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: شادی پس از گلم در دیدار با النصر سیاسی نبود و ورزشی بود.

مهدی طارمی مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس که میهمان برنامه 90 بود، صحبت‌هایی را به شرح زیر مطرح کرد.

وی گفت: علی دایی پس از دیدن فیلم‌های بازی‌ام مرا به پرسپولیس آورد و از او تشکر می‌کنم که به من اعتماد کرد و من را در ترکیب تیم قرار داد.

 

 بازیکن تیم فوتبال پرسولیس خاطرنشان کرد: برخلاف خیلی‌ها که می‌گویند فوتبال خود را از زمین خاکی آغاز کردند ولی من فوتبالم را از چمن طبیعی و در تیم مدرسه صداوسیما آغاز کردم. با توجه به اینکه پدرم در صداوسیما حضور دارد، در آنجا مربی من هم بود.

 

طارمی افزود: یک سال و نیم به‌دلیل خدمت سربازی بازی نکردم. می‌توانستم در تیم نظامی فجر سپاسی که محمود یاوری مربی آن بود بازی کنم ولی سازمان لیگ اعلام کرد که نیم فصل برای شاهین بوشهر بازی کرده‌ام و نمی‌توانم به تیمی بروم. در سال بعد از آن خودم تصمیم گرفتم که بازی نکنم.

وی در پاسخ به این سؤال که چرا برای پرسپولیس کمتر موفق به گلزنی شده است، گفت: پرسپولیس تیم بزرگی است و تا بخواهم جا بیفتم، نیاز به زمان دارم و به‌همین خاطر کمتر گل زدم.

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس در مورد کم حرف زدنش هم توضیح داد: بیرون زمینِ من با داخل زمین فرق می‌کند و در مجموع کم حرف هستم.

طارمی درباره ضربه چیپی که در دیدار با النصر به ثمر رساند، گفت: قبلاً هم ضربه چیپ زده بودم.  می‌دانستم که در آن لحظه دعای میلیون‌ها هوادار پشت سرم است. از نظر من، چپپ زدن قاعده خودش را دارد  به نظرم ضربه چیپ را باید در حساس‌ترین بازی‌ها زد زیرا در این دیدارها دروازه‌بان هیچ وقت وسط دروازه نمی‌ایستد و من این کار را در دیدار با النصر کردم و خوشبختانه توپ هم وارد دروازه شد.

مهاجم پرسپولیس درباره شادی پس از گل خود مقابل النصر عربستان هم گفت: حرکت من ورزشی بود و اصلاً جنبه سیاسی نداشت. متاسفانه برخی می‌خواهند شادی پس از گل من را سیاسی جلوه دهند اما حرکت من کاملاً ورزشی بود و تلافی حرکتی بود که بازیکن حریف در همین بازی رفت برابر ما انجام داد. ضمناً این شادی گل من اصلا با عرب‌های کشورمان نبود و در تقابل با عربستانی‌ها بود. در مورد رفتار پیام صادقیان نیز باید بگویم که او پرسپولیس را دوست دارد که این کار را انجام داد.

 

 بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس افزود: حق‌مان در بازی رفت شکست 3 بر صفر نبود. پیش از اینکه تیم حریف به گل برسد، موقعیت‌های برای گل زدن داشتیم. آنها به لحاظ فنی برتر نبودند و کمی شانس داشتند.

وی گفت: خواهر و برادرم استقلالی هستند اما از دوستانم هم بپرسید از بچگی خودم پرسپولیسی بودم. سر بازی های پرسپولیس و استقلال دوست دارند من برای پرسپولیس دو گل بزنم و استقلال سه گل بزند و برنده شود!

طارمی درباره حضور در تیم‌های اروپایی هم گفت: صحبت‌هایی شده است اما فعلاً قطعی نیست. کشورهای عربی هم به من پیشنهاد داده‌اند اما به حضور در این تیم‌ها فکر نمی‌کنم. اگر بتوانم به تیم های اروپایی می روم وگرنه در پرسپولیس می مانم.

مهاجم پرسپولیس درباره اینکه آیا ظاهر و پوشش ساده‌اش را در این تیم حفط خواهد کرد، گفت: تلاش خواهم کرد تا وارد حاشیه نشوم و ظاهرم را بتوانم حفظ کنم.

طارمی درباره حضور برانکو در پرسپولیس هم گفت:ایشان مربی بزرگ و کارنامه‌داری است. رزومه دارد و مربی خوبی است.

وی الگوی فوتبالی خود در ایران را علی دایی عنوان کرد و گفت که فوتبال او را خیلی دوست داشت.

پدیده قرمزپوشان در پایان صحبت‌های خود گفت: دعای خیر مادرم باعث شده است که بتوانم به این‌جا برسم. پدرم خیلی برایم زحمت کشیده است و از بزرگان پرسپولیس هم از جمله محمد نوری، محسن بنگر، رضا نورمحمدی و همشهری خودم حسین ماهینی تشکر می‌کنم. آن‌ها بسیار هوای من را هنگام ورود به پرسپولیس داشتند و فکر می‌کنم این عامل باعث شد که در پرسپولیس جا بیفتم و موفق شوم. یک بار دیگر از علی دایی و همچنین از حمید درخشان هم باید تشکر کنم که بالاخره در این مدت از او هم چیزهایی یاد گرفتم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)