پرسپولیس نیوز : پیشکسوت فوتبال پرسپولیس گفت: رسیدن به اهداف تاکتیکی زمانبر است اما نظم و دیسیپلین می‌تواند به سرعت ایجاد شود و این بخش کار خیلی مهم است.

رضا شاهرودی در گفتگو با سایت باشگاه پرسپولیس افزود: برانکو ایوانکوویچ انتخابی است که به واسطه کارنامه خوبی که داشته، گزینه قابل دفاع به نظر می‌رسد البته فوتبال همیشه در حال تغییر است. سال‌ها از موفقیت‌های او می‌گذرد و ما امیدواریم همان کارنامه را در پرسپولیس اجرا کند. الان نباید قضاوت کرد، باید دید تغییر و تحولات تاکتیکی چگونه خواهد بود. البته در یک زمینه به سرعت می‌توان درباره هر مربی قضاوت کرد و آن ایجاد نظم و دیسیپلین است. به نظر من، او قبل از هر چیز باید جلوی بی‌نظمی‌ها را بگیرد. اگر دیسیپلین در تمام زمینه‌ها ایجاد شود، کیفیت بازیکن هم بالا می‌رود.

وی ادامه داد: هر مربی اهداف تاکتیکی خاص خود را دارد و رسیدن به آن زمان می‌برد. اقدام باشگاه از این جهت که برانکو حالا زمان دارد، در باقیمانده بازی‌ها به این اهداف نزدیک شود و فصل آینده را از نقطه صفر شروع نکند، تصمیم درستی بود. البته فکر می‌کنم با توجه به اینکه قرار بر تغییر بود، این اتفاق می‌توانست از بازی با ملوان روی بدهد تا امتیازات را از دست ندهیم اما حالا هم دیر نشده است. حالا دست برانکو باز است که بازیکنان مد نظر را بگیرد و با آگاهی و بدون دخالت واسطه‌ها و دلال‌ها نفرات مورد نظر خود را جذب کند و امیدواریم تیم خوبی داشته باشیم که ما را به یاد دوران خودمان بیندازد و اسم پرسپولیس که می‌آید تن حریفان بلرزد.

شاهرودی خاطرنشان کرد: امسال لیگ را از دست دادیم ولی امیدواریم در لیگ قهرمانان آسیا بالا برویم و در مرحله بعد موفق باشیم و پرسپولیس حداقل جزو سه تیم برتر آسیا باشد. البته برای رسیدن به این هدف همه بخش‌ها باید به خوبی کار کنند و فقط سرمربی یک تنه موثر نیست و دست تنها به جایی نمی‌رسد.

چپ پای سابق پرسپولیس و تیم ملی درباره دلایل تفاوت عملکرد پرسپولیس در لیگ قهرمانان و لیگ برتر تصریح کرد: این مساله به تفاوت احساس و انگیزه بازیکنان بر می‌گردد. اگر برخورد بازیکنان در لیگ هم حرفه‌ای باشد، نتیجه می‌گیرند. مساله این است که در فوتبال ما پول ما پول حرفه‌ای است اما قرارداد حرفه‌ای نیست. در یک قرارداد باید همه چیز دیده شود. من وقتی در ترکیه و چین بازی می‌کردم، در قراردادم حتی بندهایی وجود داشت که زمان خواب من را مشخص می‌کرد و کنترل می‌شدیم و اگر تخلف داشتیم از پول قرارداد ما کم می‌شد و به نظرم عقد قراردادهای کامل، خود نقش موثری در ایجاد دیسیپلین و باز شدن دست باشگاه و سرمربی دارد.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)