مرجع خبری پرسپولیس : ديدار تيم‌هاي پرسپوليس و آلومينيوم هرمزگان در چارچوب مرحله يك هشتم نهايي جام حذفي از ساعت 17:20 در ورزشگاه آزادي آغاز شده است.


در حالي كه اين ديدار در يك روز تعطيل برگزار مي‌شود، استقبال كم تماشاگران از اين مسابقه در نوع خود جالب توجه است. حدود 10 هزار تماشاگر نظاره گر اين ديدار از نزديك هستند.

* حدود 250 هوادار آلومينيوم هرمزگان در ورزشگاه آزادي حضور دارند كه به شدت به تشويق وينگو بگوويچ سرمربي تيم خود مي‌پردازند.

* هواداران پرسپوليس با سر دادن شعارهايي از افشين قطبي به خاطر عدم دعوت از بازيكنان پرسپوليس به تيم ملي انتقاد كردند. آنها خواهان حضور بازيكنان بيشتري از پرسپوليس در تيم ملي شدند. تنها عليرضا محمد از سرخ پوشان به تيم ملي دعوت شده است.

* برخورد گرم وينگو بگوويچ و علي دايي هنگامي كه قصد خروج از تونل ورزشگاه را داشتند نيز در نوع خود جالب توجه بود. بگوويچ در سومين دوره ليگ برتر هدايت پرسپوليس را به عهده داشت كه در آن زمان دايي نيز در پرسپوليس بازي مي‌كرد و شاگرد وينگو بود. دايي قبل از بازي نيز به استقبال بگوويچ رفت.

* تماشاگران پرسپوليس با سر دادن شعارهايي خواهان حضور باقري و شيث رضايي شدند كه اين دو بازيكن با گرفتن دست يكديگر در مقابل جايگاه تماشاگران حاضر شده و به ابراز احساسات آنها پاسخ دادند. كريم باقري در جريان ديدار مقابل استقلال با شيث رضايي به علت رفتار ناشايست برخورد كرده بود و پس از آن شايعاتي مبني بر دلخوري شيث از كاپيتان رسپوليس به گوش مي‌رسيد.

* هواداران پرسپوليس با سر دادن شعار جديد “دايي سر طلايي ” سرمربي تيم خود را تشويق كردند كه دايي با رفتن به سمت جايگاه هواداران به ابراز احساسات آنها پاسخ گفت.

* حبيب كاشاني، معاونان باشگاه پرسپوليس، پت بيوتر دستيار افشين قطبي در تيم ملي و فردين معصومي، قهرمان سنگين وزن كشتي ايران نيز در بين حاضرين در جايگاه ويژه حضور دارند.

* هواداران پرسپوليس به شدت ميثاق معمارزاده را تشويق كردند. آنها معتقدند دروازه‌بان سرخ پوشان بايد به تيم ملي دعوت مي‌شد.
اين ديدار تا دقيقه 35 با نتيجه يك بر صفر به سود پرسپوليس دنبال مي‌شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)