شیث رضایی اخلاقش را درست کند تا دعوت شود

مرجع خبری پرسپولیس : مدير برنامه‌هاي افشين قطبي گفت: سرمربي تيم ملي برخلاف گفته مسوولان باشگاه پرسپوليس با آن‌ها مشكلي ندارد.


مهدي حاج باقر روز شنبه اظهار داشت: از صحبت‌هاي كاشاني متعجب شدم زيرا قطبي به او و دايي علاقه زيادي دارد و هيچ خصومتي با اين افراد ندارد. اين انتقادها هميشه از ليست بازيكنان دعوت شده به تيم ملي بوده و نمي‌توان از اين حواشي جلوگيري كرد.

 

مدير برنامه‌هاي افشين قطبي گفت: نام بعضي از بازيكنان مانند خليلي و مجيدي از سوي منتقدان اعلام مي‌شود كه بايد اعلام كنم خليلي در ليست قطبي بوده اما به دليل مصدوميتي كه از سوي پزشك تيم پرسپوليس اعلام شده بود، خط خورد.

 

وي افزود: فرهاد مجيدي نيز شايسته حضور در تيم ملي بود اما به دليل حضور اين بازيكن در سه جام سرمربي تيم ملي صلاح ديد بيش از اين به مجيدي فشار نياورد.

 

حاج باقر در خصوص صحبت‌هاي شيث رضايي و انتقاد اين بازيكن از سرمربي تيم ملي گفت: شيث رضايي از لحاظ فني بازيكن بسيار خوبي است و به طور يقين اگر از لحاظ اخلاقي نيز بهتر شود از سوي قطبي به تيم ملي دعوت خواهد شد. رضايي اطمينان داشته باشد قطبي در عدم دعوت او به تيم ملي به اختلافات گذشته توجه نكرده و ليست وي كاملا پاك است.

حاج باقر با اشاره به صحبت‌هاي حميد استيلي اظهار كرد: او هميشه در خصوص قطبي انتقاد مي‌كند و بيش از اين چيزي نخواهم گفت.

 

مدير برنامه‌هاي سرمربي تيم ملي در خصوص شايعات اخير مبني بر مذاكره فدراسيون فوتبال با مربيان خارجي براي جايگزيني افشين قطبي گفت: به گفته كفاشيان هيچ مذاكره‌اي در كار نبوده و قطبي با قدرت به كار خود ادامه خواهد داد.

 

وي با اشاره به انتخاب دستيار ايراني تيم ملي خاطرنشان ساخت: پس از بازي با تايلند سرمربي تيم ملي نام دستيار ايراني خود را اعلام خواهد كرد.

حاج باقر گفت: خوشبختانه علي كريمي دعوت قطبي را پذيرفت و از فردا در اردوي تيم ملي شركت خواهد كرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)