پرسپولیس نیوز : پیشکسوت تیم پرسپولیس گفت:برانکو برای سال آینده می تواند یک تیم خوب بسازد.

حمید استیلی درباره دیدار پرسپولیس مقابل لخویا قطر اظهار داشت: پرسپولیس فردا بازی خیلی سختی را پیش رو دارد. آنها توانستند در دور رفت این تیم پرقدرت را به خوبی شکست دهند و این باعث شده اعتماد به نفس بازیکنان خیلی خوب بالا برود و امیدوارم فردا شاهد یک بازی خیلی خوب از نماینده کشورمان باشیم.

ویدر خصوص اینکه آیا با آمدن برانکو شرایط تیم بهتر می شود یا بهتر بود پرسپولیس با مربیان قبلی ادامه می داد، خاطرنشان کرد: به هر شکل برانکو در حال حاضر سرمربی پرسپولیس است و دیگر درست نیست درباره مربی دیگری صحبت کنم. هم درخشان، هم حسین عبدی و هم علی دایی برای این تیم زحمت کشیدند اما در حال حاضر سرمربی تیم برانکو ایوانکوویچ است.

استیلی افزود: برانکو 4 سال در ایران کار کرده و به خوبی با جو ایران آشناست. او همچنین خصوصیات هواداران ایرانی و به خصوص هواداران پرسپولیس را می داند و می تواند تیم را به پیشرفت برساند. او از سال آینده می تواند یک تیم خوب بسازد و با در اختیار داشتن بازیکنان مد نظرش پرسپولیس را دوباره به روزهای اوجش برگرداند.

وی در پاسخ به این سوال که شایعه شده سیاسی به دنبال برکناری  برانکو است، عنوان کرد: من یک بار با سیاسی ملاقات کردم، همچنین دیشب هم در برنامه تلویزیونی صحبت هایش را شنیدم. سیاسی کاملا موافق حضور برانکو است و استقبال هم می کند و مطمئنم می تواند در کنار برانکو تیم را رهبری کند.

استیلی در پاسخ به این سوال که آیا به نظر شما پرسپولیس برای داشتن آرامش بهتر است با سیاسی کار کند یا نژادفلاح تصریح کرد: پرسپولیس الان بیمار است و احتیاج به آرامش دارد. ما باید بتوانیم برای این تیم مردمی ثبات مدیریت و کادر فنی را در نظر بگیریم. پیشنهاد من این است نژادفلاح، هدایتی و سیاسی که هر کدام شان برای پرسپولیس زحمت کشیدند با هم کنار بیایند و متحد شوند تا پرسپولیس بتواند باز هم به دوران اوجش برگردد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)