مرجع خبری پرسپولیس: تمام آنچه که در 24 ساعت گذشته بر باشگاه پرسپولیس گذشت را مرور می کنیم در چند خط به روایت مرجع خبری باشگاه پرسپولیس ، با ما همراه باشید:

 

* تعدادي از پيشكسوتان پرسپوليس كه قبلا در تيم‌هاي پايه باشگاه هم فعاليت كرده‌اند قصد داشتند در حمايت از عابدزاده تومار امضا كنند اما اين صحبت مربي بركنار شده پرسپوليس كه «كار كردن در تيم‌هاي پايه مال مربيان كوچك است» آنها را دلخور و از اين كار منصرف كرد.

* محمد پروين و نبي‌الله باقري‌ها كه به خاطر مصدوميت از همراهي سرخ‌ها در تمرين محروم شده بودند از امروز به تمرين‌هاي گروهي تيم برمي‌گردند.

* اگرچه گفته مي‌شد قرار است اين هفته كمكي 300 ميليوني از سازمان برسد اما مسوولان سازمان تربيت بدني اعلام كردند به خاطر كمبود بودجه در اسفند ماه تا بعد از تعطيلات سال نو نمي‌توانند پولي در اختيار پرسپوليس قرار بدهند.

* سرود پرسپوليس كه گفته شده بود تا پيش از پايان سال آماده خواهد شد هنوز در دست تهيه است و كار توليد آن ارديبهشت ماه به پايان مي‌رسد.

* در اعلام امكانات و مدارك باشگاه به كنفدراسيون فوتبال آسيا، پرسپوليسي‌ها درفشي‌فر را به عنوان مجموعه اختصاصي و محل تمرين خود معرفي كرده‌اند و ورزشگاه آزادي را محل برگزاري بازي‌هاي‌شان.

* حبيب كاشاني در جلسه چهارشنبه‌اش با سعيدلو خواستار افزايش بودجه باشگاه در فصل آينده شده بود كه شنيديم با اين درخواست او موافقت شده است.

* در پاسخ به همه آنچه درباره ليست مازاد پرسپوليس مي‌شنيديم، عباس عليپور اعلام كرد باشگاه تا الان با هيچ بازيكني وارد مذاكره نشده و تا پيش از پايان فصل هم تصميمي در اين باره گرفته نخواهد شد.

* در جلسه چهارشنبه سعيدلو و كاشاني، راهكارهاي لازم براي خصوصي‌سازي هم بررسي و قرار شد بعد از پايان حسابرسي مالي، مجمع باشگاه چگونگي خصوصي‌سازي را تصويب كند.


* سرپرست باشگاه پرسپوليس گفت: در پايان فصل تمام تلاشم را براي بازگشت كريمي به تيم محبوبش انجام مي‌دهم.


* پس از نهایی شدن 5 نفر از اعضای هیئت مدیره پرسپولیس هنوز دو جای خالی دیگر در این باشگاه وجود دارد که طبق پیش بینی ها به علی پروین و پروین احمدی نژاد خواهد رسید. پیش بینی می شود که نفرات نهایی برای عضویت در باشگاه پرسپولیس این اسامی باشند: 1. حبیب کاشانی 2. مجید فرخ‌زادی 3. عظیم‌زاده 4. دکتر قره 5. پروین احمدی‌نژاد 6. احتمالاً علی پروین


*  مدير روابط عمومي باشگاه پرسپوليس ليست منتشره اعضاي هيات مديره باشگاه پرسپوليس توسط يكي ازروزنامه هاي ورزشي را تكذيب و تائيد كرد كه هيچ يك از اعضاي هيات مديره اين باشگاه تا سال آينده معرفي نمي شوند.


* سرپرست باشگاه پرسپولیس درصدد است پاداش 400 هزار تومانی برد برابر آلومینیوم هرمزگان را پنجشنبه شب در هتل اردوی سرخپوشان پیش از دیدار با فولاد خوزستان تقسیم کند .


* تیم فوتبال پرسپولیس در دیدار برابر فولاد خوزستان در هفته بیست‌وهشتم لیگ برتر سپهر حیدری و محمد پروین را به دلیل محرومیت و مصدومیت در اختیار نخواهد داشت.


* بازیکنان ذخیره پرسپولیس امروز در دیداری تدارکاتی رودرروی تیم یاران دایی قرار گرفتند و در پایان 90 دقیقه ، پرسپولیس با حساب 6 بر 2 موفق به شکست تیم یاران دایی شدند. در این دیدار چهار گل پرسپولیس توسط اشپتیم آرفی و دو گل دیگر آن توسط میثم بائو به ثمر رسید.


* مدير برنامه‌هاي افشين قطبي گفت: سرمربي تيم ملي برخلاف گفته مسوولان باشگاه پرسپوليس با آن‌ها مشكلي ندارد زيرا قطبي به کاشانی و دايي علاقه زيادي دارد و هيچ خصومتي با اين افراد ندارد.


* باشگاه استيل‌آذين از سرپرست باشگاه پرسپوليس به دلیل مصاحبه در خصوص جذب مهدوی کیا و کریمی به كميته انضباطي فدراسيون فوتبال شكايت كرد.

 

انتهای گزارش اختصاصی/ امانت داری، استفاده از این خبر با ذکر نام مرجع خبری پرسپولیس مجاز است


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)