مرجع خبری پرسپولیس : پس از كسب پيروزى مقابل آلومینیوم هرمزگان كه ماحصل يك نمايش قابل قبول بود، با هادى نوروزى تماس گرفتيم، مهاجمى كه هفته هاست مهاجم نيست و بيشتر نقش يك بازيساز و گلساز را ايفا مى كند تا يك فوروارد صرف. نوروزى در جواب به سؤالات ما پاسخ هاى جالبى داشت. گفت وگو با وى را بخوانيد:

 

 

• پرسپوليس با انگيزه تر از چيزى است كه خيلى ها فكرش را مى كردند؟
– ما همقسم شده ايم و تا رسيدن به اهدافمان نه خسته مى شويم و نه نااميد. اين انگيزه اى بود كه از ابتداى فصل در ذهن و فكر تك تك ما بود اما متأسفانه بدشانسى هايمان مانع از اين شد كه بتوانيم از ابتدا روند موفقيت هايمان را ادامه دهيم اما خدا را شكر الان هفته هاست به روند و شكل لازم رسيده ايم و تا رسيدن به آنچه در ذهنمان است دست از تلاش برنخواهيم داشت.

• از بازى با آلومينيوم برايمان صحبت مى كنى؟
– بازى خوبى بود و خدا را شكر توانستيم به نتيجه اى كه مستحق آن بوديم رسيديم ؛البته آلومينيوم هم حريف باانگيزه و دونده اى بود. آنها بازى و عملكرد قابل قبولى مقابل ما به نمايش گذاشتند اما ما باتجربه تر از حريف بوديم و توانستيم نبض توپ و ميدان را در دست بگيريم و در نيمه اول كارمان را يكسره كنيم.

• در نيمه دوم پرسپوليس افت نكرد؟
– فكر نمى كنم. ما در نيمه اول به نتيجه اى كه خواسته مان بود رسيديم. در نيمه دوم منطقى بازى كرديم و سعى كرديم زياد خودمان را به آب و آتش نزنيم چون نتيجه اى كه باب ميلمان بود را گرفته بوديم و به نظرم لازم نبود فشار زيادى براى ادامه بازى داشته باشيم.

• در روزى كه يكى، دو فرصت گلزنى داشتى موفق نشدى توپ ها را به مقصد برسانى؟
– به نظرم شانس با من يار نبود وگرنه چند موقعيت خوب براى گلزنى داشتم. نمونه اش حدود دقيقه ۱۵ بود كه فكر مى كنم شوت خوبى به سمت چهارچوب دروازه حريف زدم كه از بدشانسى من گلر آلومينيوم بهترين عملكرد ممكن را از خود نشان داد. در آغاز نيمه دوم هم فرصتى براى گل داشتم كه باز هم با بدشانسى آن را از دست دادم. در مجموع فكر مى كنم در اين بازى از نظر شانس روى فرم نبودم!

• خيلى ها مى گويند به لحاظ آمار و ارقام و روند بازى، زوج هادى نوروزى و محسن خليلى عملكرد خوبى را از خود به نمايش گذاشته اند .چقدر با اين مسأله موافقى؟
– در سيستم ۱-۳-۲-۴ محسن خليلى مهاجم نوك است و من سمت راست بازى مى كنم وگرنه من و خليلى زوج خط حمله نيستيم. البته من و محسن به نوعى با هم هماهنگ شده ايم و اين مسأله فكر مى كنم تا حدود زيادى به عملكرد خوب هر دوى ما كمك مى كند.

• حضور در اين پست براى تو كه يك مهاجم بوده اى سخت نيست؟
– سخت كه نه اما دوست دارم به دروازه نزديك تر باشم و در كار گلزنى حضور بيشترى داشته باشم. حضور در اين پست نيازمند دوندگى بيشتر است و همين مسأله فشار را رويم بيشتر مى كند. وقتى هم اين فشار رويم بيشتر مى شود احساس مى كنم تمركزم يك مقدار پايين مى آيد و فكر مى كنم به همين خاطر است كه در زدن ضربات آخر بى دقت و شايد كم دقت شده ام. با تمام اين تفاسير فكر مى كنم در اين پست جديد هم جا افتاده ام و با بقيه بچه ها به هماهنگى لازم رسيده ام البته اگر انتخاب با خودم بود دوست داشتم فوروارد باشم.

• پرسپوليس هفته هاست جز پيروزى نتيجه ديگرى را به دست نمى آورد. فكر مى كنى قادر هستيد اين روند را تا پايان فصل ادامه دهيد تا اميد براى قهرمانى در ۲ جام در پرسپوليس زنده بماند؟
– قطعاً تمام تلاش و هم و غم ما همين است كه بتوانيم اين روند خوب را ادامه دهيم به اعتقاد من پرسپوليس در حال حاضر از لحاظ روحى و روانى و فنى در شرايط خوبى است و تنها چيزى كه ممكن است سد راه تداوم اين روند باشد غرور ناشى از اين پيروزى هاست كه خوشبختانه على دايى باتجربه بالا و زيادى كه دارد اجازه نداده و نخواهد داد كه غرور كاذب در تيم ما رسوخ كند و مانعى براى ادامه روند روبه رشدمان شود.

• بازى بعدى پرسپوليس در ليگ مقابل فولادى است كه جنگ نفس گيرى با پايين جدولى ها دارد تا از خطر سقوط رهايى يابد. از آن بازى بيشتر مى گويى؟
– اسم، شرايط و وضعيت حريفمان براى ما مهم نيست مهم ترين مسأله كه مدنظر ما و كادرفنى پرسپوليس است اين مسأله است كه بايد تمام بازى هاى باقيمانده مان را با برد و پيروزى پشت سر بگذاريم. ما در خانه بازى مى كنيم ، هم انگيزه هاى لازم را داريم و هم اينكه پيروزى هاى اخير باعث شده تلاشمان را دوچندان كنيم تا با عملكرد خوبمان روند پيروزى هايمان را ادامه دهيم. انشاءالله كه آن بازى نيز دست پر زمين را ترك خواهيم كرد.

• دوست داريم نظرت را در مورد اسامى جديد تيم ملى بدانيم.
– اعلام ليست و يك سهميه از پرسپوليس براى ما هم شوك آور بود به اعتقاد همه كارشناسان و اهالى فن حق پرسپوليس بيشتر از يك سهميه بود. نمى دانم معيار بعضى از انتخابات چه مسأله اى بوده اما به نظر من كم لطفى در حق پرسپوليس و پرسپوليسى ها شده است.

• به نظرت نام چه نفراتى از پرسپوليس در اين ليست جا افتاده است؟
– شايد درست نباشد نام ببرم اما با توجه به عملكرد پرسپوليس در ،۵ ۶ هفته اخير و بازى هاى خوبى كه پرسپوليس از خود ارائه داد كه منجر به كسب ۶ برد متوالى شده حداقل ۴ يا ۵ نفر ديگر بايد از پرسپوليس به اردوى تيم ملى دعوت مى شدند كه پشت خط مانده اند.

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)