پرسپولیس نیوز : پیشکسوت پرسپولیس گفت:اگر بخواهیم منصفانه قضاوت کنیم باید بگوییم که برانکو بد زمانی به تیم اضافه شد.

رضا شاهرودی،درباره شکست پرسپولیس مقابل لخویا در قطر اظهار داشت:متاسفانه روند نتایج ضعیف پرسپولیس همچنان ادامه دارد.شخصا فکر می کنم دلیل اصلی این وضعیت،بحث تاکتیکی نیست و به اشتباهات فردی بازیکنان برمی گردد.

وی ادامه داد:همان اشتباهات فردی که در بازی سپاهان اتفاق افتاد،این بار در بازی لخویا تکرار شد.آنجا علی عسگری و نوری مرتکب اشتباه شدند و اینجا اومانیا به بازیکن حریف پاس گل داد.فکر می کنم کادر فنی پرسپولیس باید رفع این نقیصه را در اولویت قرار بدهد.

پیشکسوت پرسپولیس درباره اینکه حمید درخشان در بازی رفت موفق شده بود سرخپوشان را به پیروزی سه بر صفر مقابل لخویا هدایت کند اما این تیم در بازی برگشت با برانکو سه بر صفر شکست خورد گفت:اتفاقات در فوتبال همیشه رخ می دهند.به نظر من برد پرسپولیس در بازی رفت با آن نتیجه یک اتفاق بود و نباید آن را پای کار فنی ریشه ای نوشت.چه کسی در نیمه اول بازی دیشب فکر می کرد پرسپولیس در پایان مسابقه اینچنین شکست بخورد؟من فکر می کنم در نیمه نخست بازیکنان تیم فوتبال خوبی ارائه کردند.

وی درباره دو شکست پیاپی برانکو در پرسپولیس اظهار داشت:اگر بخواهیم منصفانه قضاوت کنیم باید بگوییم که برانکو بد زمانی به تیم اضافه شد.او وقتی هدایت پرسپولیس را برعهده گرفت.در زمان درخشان،بازی های آسانی برای پرسپولیس وجود داشت.اما در حال حاضر شرایط اینگونه نیست و برانکو بد آورده است.

شاهرودی درباره انتقاداتی که از درخشان مطرح می کند گفت:من واقعیت را می گویم.باید ببینیم هر کسی در دوره حضورش چه کرده است.دوست دارم درخشان یک روز نه به ما بلکه به وجدانش پاسخ بدهد بازیکنی مثل تادئو را چرا به پرسپولیس آورد.این نابازیکن الان کجاست؟او الان با دلال هایش دارد آبگوشت دوسوپره می خورد و به ریش ما می خندد.پس حرفی که من می زنم بر اساس استدلال و منطق است.

به گزارش کاپ،وی درباره نگرانی هواداران پرسپولیس از احتمال سقوط این تیم بیان داشت:نمی دانم چه بگویم.بازی بعدی تیم با سایپا است که فوق العاده تیم با برنامه ای است.امیدوارم تیم از بازی سایپا از این شرایط خارج شود تا هواداران حداقل دیگر نگران سقوط نباشند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)