داریوش خواجه نوری سازنده و خواننده اصلی ترانه سرخ توضیحاتی را درباره این کار ارائه کرد.

مرجع خبری پرسپولیس : خواجه نوری درباره ایده اولیه و انگیزه اش درباره ساخت سرودی برای پرسولیس گفت: همیشه دوست داشتم یک کار کاملا ورزشی در کارنامه ام داشته باشم و بهتر دیدم این کار را برای تیم محبوب‌ام پرسپولیس انجام دهم.

وی ادامه داد: ایده این کار از خودم بود ضمن اینکه برادرم محمد علی نیز نقش زیادی در ساخت و اجرای اثر داشته است. شعر این کار نیز توسط عبدالجبار کاکایی سروده شده است.


خواجه نوری گفت: حدود یک سال و نیم پیش ساخت این کار آغاز شده و همچنان ادامه دارد. در این کار گروهی پیشکسوتان نامدار پرسپولیس  و بازیکنان فعلی این تیم شرکت کرده و قطعاتی را اجرا کرده اند تا اثر ایجاد شده تبدیل به یک کار ماندگار شود.


وی همچنین گفت: در کنار ساخت این ترانه در حال تهیه و ساخت یک کلیپ و فیلم مستند بسیار مهیج از حضور بازیکنان و پیشکسوتان حاضر در این کار نیز هستیم تا مجموعه ای کامل و ارزشمند را به هواداران پرسپولیس تقدیم کنیم.

خواجه نوری گفت: در روز دیدار پرسپولیس مقابل استیل آذین کلیپ ساخته شده از طریق اسکوربورد ورزشگاه آزادی پخش خواهد شد تا هواداران پرسپولیس همزمان با پخش کلیپ؛ سرود تیم محبوب‌اشان را بخوانند. به همین خاطر قسمتی از ترانه سرخ که مخصوص هواداران است به زودی از طریق سایت باشگاه پرسپولیس در اختیار هواداران قرار خواهد گرفت. همچنین در روز مسابقه تراکت هایی بین هواداران توزیع خواهد شد تا همه در هم خوانی این سرود سهیم باشد. قرار است این همخوانی هواداران بر روی کار نهایی پیاده شود.

وی درباره پنجمین قسمت از اجرا و ضبط این کار در کنار بازیکنان و پیشکسوتان پرسپولیس گفت: آقایان آشتیانی و پیروانی خاطرات بسیار شیرینی از حضورشان در پرسپولیس را بازگو کردند ضمن این که آقای آشتیانی قسمت مربوط به خود را بسیار خوب دکلمه کرد. رضایی؛حیدری و معمارزاده نیز که آقای آشتیانی قسمت مربوط به خود را بسیار خوب دکلمه کرد. رضایی؛حیدری و معمارزاده نیز خوب خواندند اما کار شیث فراتر از تصور من بود تا جایی که او دو خط بیشتر از چیزی که برایش در نظر گرفته بودیم خواند.

سازنده ترانه سرخ گفت: تا کنون حدودا 80 درصد کار انجام شده و با ضبط صدای گروه آخر پیشکسوتان و بازیکنان پرسولیس  کار ساخت این اثر به مرحله نهایی اش می رسد

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)