مرجع خبری پرسپولیس : ابراهيم شكورى مدافع چپ پرسپولیس معتقد است حضور يك بازيكن از جمع سرخپوشان باعث مى شود انگيزه شاگردان على دايى بيشتر شود.

 

• بازى با آلومينيوم هرمزگان در جام حذفى را برديد. در اين رابطه صحبت مى كنيد؟
– بازى خوبى بود. جام حذفى است و بايد مى برديم. در نيمه اول ما ۳ گل زديم و در نيمه دوم بازى را اداره كرديم و يك حالت تمرينى براى بازى با فولاد كار كرديم و مرور تاكتيكى براى بازى روز جمعه با فولاد داشتيم.

 

 

• آلومينيوم را در اين بازى چطور ديدى؟
– تيم خيلى خوبى بود و نيمه اول خيلى به ما فشار آورد اما ۳ گل زديم و آنها نااميد شدند. البته در نيمه دوم هم خوب بازى كردند و تيم دونده و خوبى بودند.

• در رابطه با بازى مقابل فولاد در ليگ چه صحبتى دارى؟
– فولاد هم مثل بازيهاى ديگر است و بايد ببريم. اگر مى خواهيم قهرمان شويم، بايد همه بازيها را ببريم. نتيجه مهم نيست و ۳ امتياز بازى مهم است تا در كورس بمانيم.

 

 

• البته فولاد با شرايطى كه دارد، به راحتى امتياز نمى دهد.
– بله، فولاد تيم خيلى خوبى است و غلامرضا رضايى هم مهاجم آنها است كه بازيكن خطرناكى است اما بايد ببريم. ما بايد همه حريفان را ببريم و منتظر باشيم كه ديگر رقيبان امتياز بدهند.

 

• پرسپوليسى ها مغرور نشده اند؟
– نه، چون بازهم سوم جدول هستيم. سوم بودن كه غرور ندارد، هر وقت قهرمان بشويم غرور دارد. در جام حذفى كه بايد ببريم و در ليگ هم الان زمان غرور نيست چون بايد به بازيهاى بعدى فكر كنيم.

• در رابطه با ليست تيم ملى چه صحبتى دارى؟
– حق تيم ما يك نفر نبود. ما ۶ تا برد پشت سر هم آورده ايم و بهترين تيم ماه گذشته ايران بوديم. نمى دانم نظر قطبى چه بوده اما اين قضيه باعث مى شود تيم ما با انگيزه تر و خيلى بهتر كار كرده تا بچه ها خودشان را به قطبى نشان دهند. البته از يك نظر هم براى ما خوب شد چون همه بازيكنان دراختيار هستند و خودش يك نقطه مثبت است.

• مى گويند خصومت قطبى و دايى باعث شده يك نفر از پرسپوليس دعوت شود. اين حرف را قبول دارى؟
– بايد از آقاى قطبى بپرسيد. من بازيكن هستم و نمى توانم جواب بدهم. خودم هم نباشم اما خيلى از بازيكنان ما بودند كه مى توانستند به تيم ملى دعوت شوند. اين سؤال را از قطبى بپرسيد، بهتر است.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)