مرجع خبری پرسپولیس: تمام آنچه که در 24 ساعت گذشته بر باشگاه پرسپولیس گذشت را مرور می کنیم در چند خط به روایت مرجع خبری باشگاه پرسپولیس ، با ما همراه باشید:

 

* با تصميم تازه كادر فني از اين پس و تا پايان فصل پرسپوليس يك روز بعد از بازي‌هاي رسمي‌اش در ليگ و جام حذفي در يك بازي تداركاتي سبك به ميدان مي‌رود.

* باشگاه پرسپوليس مكاتبه و رايزني را از ديروز شروع كرده تا بازيكناني كه دانشجو هستند و مشكل خروج از كشور دارند بتوانند بدون دردسر و به موقع به اردوي نوروزي امارات بروند.

* به گفته عباس عليپور كل مبلغ دريافتي اين فصل باشگاه از همكاري با شهرداري و شركت پروفيل پارس يك ميليارد تومان بوده كه تا اينجاي كار هر دو اسپانسر به تمام تعهدات‌شان عمل كرده‌اند.

* حسين عبدي ديروز اعلام كرد تصميم گرفته از روزنامه‌هايي كه شايعه مذاكره او با بازيكنان ليگ برتري را به سر زبان‌ها انداخته و به او انگ دلالي زده‌اند، شكايت كند.

 

*طبق هماهنگي‌هاي صورت گرفته ميان پرسپوليس و اماراتي‌ها، تمامي هزينه‌هاي جانبي سفر يك هفته‌اي دبي را اسپانسر تيم الوصل به عهده گرفته است.

* رايزني‌هاي حبيب كاشاني با سعيدلو بالاخره نتيجه داد و قرار شد كمك مالي 500 ميليون توماني سازمان با افزايش 100 ميليوني در اختيار باشگاه پرسپوليس گذاشته شود تا بازيكنان معترض، مبلغ بيشتري از قراردادشان را بگيرند.

* نلو وينگادا سرمربي اسبق پرسپوليس كه چندي پيش هدايت اف سي سئول كره جنوبي را به عهده گرفته در اولين بازي كي ليگ 5-2 دايجئون سيتي‌زن را شكست داد.

 

* وسلى برازيليا مهاجم تكنيكى پرسپوليس اين روزها بدون حاشيه در تمرينات شركت مى كند البته او تا امروزفرصتى براى همراهى پرسپوليس پيدا نكرده اما ظاهراً ببرای بازی با فولاد سيار آماده وسرحال نشان مى دهد.


* شیث رضایی مدافع پرسپولیس پیشنهاد خوانندگی را که چند خواننده سرشناس به او داده بودند رد کرد.


* یک موسسه فیلمسازی اقدام به تهیه فیلم مستند درباره دیدار پرسپولیس و استقلال در سال 1352 که به بازی 6 تایی‌ها معروف است، کرده و در آن به ابهامات این دیدار پرداخته است.

 

* مراسم قرعه كشي جام حذفي براي تعيين ميزبان مرحله يك چهارم نهايي اين ديدارها برگزار شد و تيم پرسپوليس در مرحله يك چهارم نهايي مسابقات حذفي كشور مهمان پتروشيمي تبريز خواهد بود.


انتهای گزارش اختصاصی/ امانت داری، استفاده از این خبر با ذکر نام مرجع خبری پرسپولیس مجاز است

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)