مرجع خبری پرسپولیس : كاپتيان تيم ملي فوتبال ايران گفت: تا زماني كه علي دايي سرمربي پرسپوليس است به نفع هر دوي ما است كه به اين تيم برنگردم.

علي كريمي پس از پيروزي يك بر صفر تيم ملي ايران مقابل تايلند درباره اين بازي اظهار داشت: بازي خوبي انجام داديم تيم تايلند بسيار فشرده و با نفرات زياد در خط دفاعي بازي مي‌كرد اما خوشبختانه در لحظات آخر اين ديدار موفق شديم با يك گل پيروزي را از آن خود كنيم.
وي درباره شعار تماشاگران در دقايق پاياني اين ديدار و تشويق تايلند عنوان كرد: شايد تماشاگران از اين نتيجه راضي نبودند اما آنها بايد تا آخرين لحظه صبر كنند و تنها تيم خود را تشويق نمايند.
كريمي ادامه داد: از دقيقه 70 به بعد بازيكنان ما كاملاً‌ در زمين تايلند بودند و با توجه به فشاري كه به خط دفاع اين تيم مي‌آورديم آنها عقب نشستند و مطمئن بوديم كه به گل مي‌رسيم.
كاپيتان تيم ملي فوتبال ايران تصريح كرد: تماشاگران ما هم بايد بيشتر تحمل كنند چون ممكن است اين حركت آنها باعث از دست رفتن روحيه بازيكنان و شكست تيم ملي شود.
بازيكن سابق تيم فوتبال پرسپوليس در مورد بازگشت خود به اين تيم عنوان كرد:

تا زماني كه علي دايي سرمربي پرسپوليس است فكر كنم هم به نفع من و هم به نفع دايي باشد كه من به اين تيم برنگردم. به دليل مسائلي كه در گذشته ميان من و دايي به وجود آمد تا زماني كه او در پرسپوليس باشد، احتمالا به اين تيم برنمي گردم. البته نمي‌توان در اين خصوص از حالا صحبت كرد زيرا ممكن است اتفاقاتي رخ دهد تا دوباره پرسپوليسي شوم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)