مرجع خبری پرسپولیس : بعد از آنکه وسلی برزیلیا مهاجم سرعتی پرسپولیس با سروصدای فراوان دوباره قراردادش را با پرسپولیس منعقد کرد تاکنون یا سکونشین بوده یا نیمکت نشین.


البته علی دایی به این دلیل که تیم نیاز به همه بازیکنانش دارد دستور داد وسلی به تمرینات بازگردد اما تاکنون از این بازیکن استفاده نشده است.

وسلی در مورد وضعیت خودش و پرسپولیس می گوید: من اهل اعتراض نیستم چون نمی خواهم مشکلات گذشته برایم تکرار شود اما دوست دارم باز هم برای پرسپولیس به زمین بروم و به تیم کمک کنم. اصلا هدف من برای بازگشت به تیم هم همین بود.


وی افزود: قبول دارم که اتفاقات بدی رخ داد تا از شرایط آرمانی خود دور شوم اما حالا برای جبران گذشته در تمرینات حاضر می شوم و از علی دایی می خواهم حداقل یک نیمه به من مهلت دهد تا دوباره خودم را نشان دهم.


وسلی اضافه کرد: در ایران برخورد بسیار خوبی با من صورت گرفت که باعث خوشحالی من است . این مسئه انگیزه هایم را بیشتر می کند و می دانم وقت آن رسیده محبت هواداران را جبران کنم ، هر اتفاقی افتاده مربوط به گذشته است و نباید زیاد به گذشته برگشت. من هم به دنبال راهی هستم تا در ترکیب اصلی به میدان بروم و ثابت کنم دلیل اصلی بازگشتم چیست.


وی در پایان گفت: البته در حال حاضر پرسپولیس شرایط بسیار خوبی دارد اما من هم برای بازی کردن در آزادی آماده ام.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)