مرجع خبری پرسپولیس: رئيس سازمان تربيت‌بدني گفت: قرار است كاشاني به زودي اسامي چند گزينه مورد نظر براي مدير عاملي پرسپوليس را به من اعلام كند.


علي سعيدلو در حاشيه افتتاحيه مسابقات بوكس قهرماني جوانان آسيا اظهار داشت: بحث مديريت سعيد آذري در راس باشگاه پرسپوليس، آن چيزي بود كه از سوي روزنامه هاي مطرح شد.

رئيس سازمان تربيت بدني در پاسخ به مذاكرات مستقيم كاشاني با او براي مديرعاملي آذري خاطر نشان ساخت: اصلاً چنين چيزي وجود ندارد و مذاكره اي با من صورت نگرفته است. كاشاني چند گزينه را براي اين پست در نظر دارد كه قرار است به زودي اسامي آن را در اختيار ما بگذارد.

 

معاون رئيس جمهوري درباره ايجاد تغييرات در هيات مديره استقلال تصريح كرد: وضع اين باشگاه خوب است و هيات مديره و مدير عامل آن عملكرد مطلوبي داشته اند. هميشه بعد از برد و باخت تيم ها، انتقاداتي وجود دارد كه مراجعي براي رسيدگي به آنها وجود دارند.

 

وي افزود: همانطور كه بعد از بازي استقلال با استيل آذين خواستيم داوري ها بازنگري شده و نتايج آن اعلام شود. صعود 4 تيم به جام باشگاه هاي آسيا نشان مي دهد كه عملكرد تيم ها خوب بوده و بايد با همين سرعت به سمت جلو حركت كنند. نيازي به تغيير در باشگاه استقلال وجود ندارد.

سعيدلو يادآور شد: براي ديدار بازي‌ ايران و تايلند از نمايندگان باشگاه ها خواسته بودم كه حضور و آناليز لازم را داشته باشند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)