پرسپولیس نیوز : مهاجم پرسپولیس گفت: نمی توانم نتیجه دربی را پیش بینی کنم اما امیدوارم پیروز شویم.

 رضا نوروزی درباره شرایط پرسپولیس برای بازی مقابل استقلال اظهار داشت:من فکر می کنم شرایط استقلال و پرسپولیس هر دو مثل هم است.آنها دو، سه پله از ما بالاتر هستند اما اوضاع خوبی ندارند. ما هم در آسیا شرایط خوبی داریم اما در لیگ شرایط مناسبی نداشتیم. با این حال امیدوارم مسابقهخوبی رقم بخورد.

وی درباره با شرایط خود برای دربی گفت: خیلی دوست داشتم در دربی بازی کنم . امسال هم با انگیزه به پرسپولیس آمده ام. اما ابتدای دچار مصدومیت زانو شدم و پس از آن مصدومیت دیگری به سراغم آمد که سبب شد این فصل را از دست بدهم اما امیدوارم سال آینده بتوانم برای پرسپولیس به میدان بروم.

مهاجم تیم پرسپولیس درباره پیش بینی نتیجه این مسابقه گفت: خداراشکر بازی رفت را پرسپولیس برده است و به نظر من می تواند در بازی برگشت هم برنده شود. البته اتفاقات دربی متفاوت از سایر بازی ها است. انشاالله ما می بریم. نمی توانم نتیجه دربی را پیش بینی کنم اما امیدوارم پیروز شویم.

وی در این باره که آیا تجربه دربی داشته است یا خیر، اذعان داشت: من پیش از این در مسابقات فولاد با استقلال اهواز و صنعت نفت تجربه دربی داشته ام، اما در داربی پایتخت به میدان نرفته ام.

نوروزی در خاتمه درباره حساسیت های این مسابقه خاطرنشان کرد: به هرحال نبرد استقلال و پرسپولیس کری بین هواداران است و ممکن است از نظر جدول حساس نباشد اما قطعا از نظر هواداران تحت هر شرایطی حساسیت دارد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)