پرسپولیس نیوز :  رییس کمیته‌ انضباطی فدراسیون فو‌تبا‌ل می‌گوید باشگاه راه‌آهن در مورد موتومبا تخلفی را مرتکب نشده است.

اسماعیل حسن زاده، با اشاره به رای صادره در مورد موتومبا، مهاجم باشگاه راه‌آهن و محرز شدن عدم تخلف این باشگاه، اظها‌ر کرد: این تخلف خارج از کشور صورت گرفته و چون این بازیکن از مدارک جعلی استفاده کرد، تنبیه شده است.

وی ا‌دا‌مه‌ داد: محرومیت این بازیکن سه رکن دارد. اول این که تخلف باشگاه ترکیه‌ای و فدراسیون آن به فیفا گزارش شده است. مورد بعدی این که تشکیلات داخلی فو‌تبا‌ل ایران اعم از سازمان لیگ، فدراسیون فو‌تبا‌ل و باشگاه راه‌آهن تخلفی را مرتکب نشده‌اند و مساله بعدی این که در رای این بازیکن شش مسابقه محرومیت و 10 میلیون تومان جریمه درج شده است.

رییس کمیته‌ انضباطی فدراسیون فو‌تبا‌ل همچنین درباره آرای صادره در مورد متخلفان داربی 80 بیا‌ن‌ کرد: رای صادره در مورد این بازیکنان با توجه به گزارش‌ها، ارائه شده و کمیته‌ انضباطی نیز تشخیص داده است که چنین رایی را صادر کند.

حسن زاده ا‌دا‌مه‌ داد: قانون می‌گوید که محرومیت با بازیکن منتقل می‌شود و چه این بازیکنان از تیمی به تیم دیگری بروند یا از فصلی به فصل دیگر محرومیت با آنها حرکت می‌کند.

 پس از برگزاری داربی هشتاد، سوشا مکانی و حنیف عمرانی به دلیل درگیری در میانه زمین سه جلسه محروم و دو میلیون تومان جریمه شدند. همچنین عالیشاه، نورمحمدی، صادقی و مگویان به دلیل رفتار غیر ورزشی یک جلسه محروم و دو میلیون تومان جریمه شدند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)