پرسپولیس نیوز : مدیرعامل سابق باشگاه پرسپولیس گفت: احساس کردم اگر عابدینی بگوید نیستم آقایان در وزارت ورزش راحت تصمیم می‌گیرند و اعضای هیئت مدیره را اعلام می‌کنند.

امیر عابدینی در پاسخ به این سؤال که «آیا از اسامی نفراتی که برای عضویت در هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس انتخاب شده‌اند مطلع شده بودید که از حضور در باشگاه پرسپولیس به عنوان مدیرعامل منصرف شدید؟»، گفت: ‌می‌دانستم اعضای هیئت مدیره دو باشگاه استقلال و پرسپولیس امروز معرفی می‌شوند اما نمی‌دانستم که چه کسانی هستند. به من گفته بودند که اعضای هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس را در چه سطحی می‌خواهند انتخاب کنند اما نمی‌دانستم چه نفراتی هستند. در هر صورت به اعضای هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس تبریک می‌گویم.

وی در خصوص انتخاب مدیرعامل جدید باشگاه پرسپولیس و اینکه گزینه موردنظر فردی از داخل هیئت مدیره است یا خیر،‌ گفت: با توجه به اینکه وزارت ورزش پنج عضو را برای هیئت مدیره انتخاب کرده، معلوم است که مدیرعامل جدید باشگاه خارج از این جمع خواهد بود.

مدیرعامل سابق باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که «آیا وزارت ورزش در انتخاب اعضای هیئت مدیره جدید باشگاه پرسپولیس انتخاب‌های خوب و مناسبی داشته که بتوانند تأثیر زیادی در حل مشکلات فعلی باشگاه داشته باشند؟»، تأکید کرد: من نه می‌توانم بگویم انتخاب‌های خوبی صورت گرفته و نه اینکه بگویم انتخاب‌های بدی بوده‌اند، چون سه نفر از اعضای هیئت مدیره جدید از رفقای من هستند و نمی‌توانم در مورد آنها حرف بزنم. به غیر از کاشانی، زادمهر و عبدی، گرشاسبی هم یک فرد زحمت‌کش و ارزشی در ورزش است. در بین اعضای هیئت مدیره البته طاهری را نمی‌شناسم. با این شرایط نمی‌توانم در مورد اعضای هیئت مدیره اظهارنظر کنم و بگویم آنها می‌توانند در حل مشکلات فعلی باشگاه پرسپولیس تأثیرگذار باشند یا خیر؟

عابدینی ضمن یادآوری اینکه با اعضای هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس کار اجرایی نکرده است، افزود: آنهایی که اعضای جدید هیئت مدیره را انتخاب کرده‌اند حتماً انتخاب‌شان بر مبنای پارامترهایی بوده و حل مشکلات فعلی باشگاه پرسپولیس را نیز مدنظر قرار داده‌اند. آقایان در وزارت ورزش باید در این خصوص پاسخگو باشند، چون حتماً می‌دانند بر چه مبنایی اعضای جدید هیئت مدیره را انتخاب کرده‌اند.

وی در خصوص دلیل اصلی انصراف خود از پذیرش مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس هم گفت: هیئت مدیره‌ای که می‌خواست انتخاب شود باید با مدیرعامل باشگاه تعامل داشته و او را قبول داشته باشند تا بر اساس این تعامل مدیرعامل کارهای باشگاه را پیش ببرد که  استنباط من این بود این شرایط برای من پیش نیامده بود. به همین دلیل احساس کردم اگر عابدینی بگوید نیستم آقایان در وزارت ورزش دیگر راحت تصمیم خود را می‌گیرند و اعضای هیئت مدیره را معرفی می‌کنند.

«اگر مسئولان ورزش به شما پیشنها دهند به عنوان مدیرعامل با هیئت مدیره جدید کار می‌کنید یا باز هم روی موضع قبلی خود هستید؟»، عابدینی در پاسخ به این پرسش تأکید کرد: با این هیئت مدیره جدید نیز همچنان روی موضعی که اعلام کردم هستم و با هیئت مدیره جدید کار نمی‌کنم، آقایان بروند مدیرعاملی را که آمادگی کار کردن دارد، انتخاب کنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)