پرسپولیس نیوز :  ایوان کرستانویچ ولوکا ماریچ 2 بازیکن بالکانی که در حال مذاکره با پرسپولیس هستند،به علت پیشنهاد مالی خود در دور اول مذاکرات نه تنها به پرسپولیس نزدیک نشدند که مذاکرات سرد وتلخ به پایان رسید.

این 2 بزیکن برای حضور در پرسپولیس امسال نسبت به عملکرد وسابقه خود چنان قیمت بالایی را اعلام کرده اند که پرسپولیسی ها با وجود آن که برانکو مبادرت به انتخاب وپیشنهاد آنها کرده اما مذاکرات امیدوار کننده ای را با آنها نداشته اند.باتوجه به این که پرسپولیسی ها امسال نمیخواهند مثل سال گذشته به هیچ بازیکنی بالای یک میلیارد ندهند احتمالا رقم مورد پیشنهاد این 2 بازیکن که اولی کروات ودومی متولد صربستان است بیش از این مقدار بوده است.

پرسپولیس در حالی با پیشنهاد برانکو مواجه شده است که هیچ کدام از 2 گزینه مورد اشاره حاضر به شرکت در تمرینات پرسپولیس قبل از عقد قرار داد نبوده واین 2 تنها برای انجام بازی می آیند وحاضر نیستند برای پرسپولیس تست بدهند.با این حال برانکو هم حاضر نیست که آبروی خود را برای معرفی کردن بازیکنان مشکوک از حیث فنی بدهد بنابر این از دید برانکو عملکرد این 2 نفر قابل دفاع است.

مذاکره این 2 بازیکن امروز به بن بست خورده است ولی در اولین جلسه کمیته فنی وجذب بازیکن در پرسپولیس درباره این بازیکن ها بار دیگر بحث وبررسی خواهد شد

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)