تجمع هواداران پرسپولیس در مقابل این باشگاه به رغم حضور نیروی انتظامی هنوز ادامه دارد.

 چند روز قبل بود که حسین هدایتی در اینستاگرام خود مطلبی را منتشر کرد مبنی بر اینکه: "با توجه به فراخوان خودجوش و مسالمت آمیز هواداران پرسپولیس، بنده حقیر هم به عنوان یک هوادار روز شنبه ساعت 10 خواهم آمد."

این مطلب را حسین هدایتی در اینستاگرام خود منتشر کرد تا به نوعی تجمع پرسپولیسی ها را در مقابل در ورودی باشگاه تایید کند اما جالب اینجا بود که بلافاصله این متن را از اینستاگرام خود پاک کرد. به هر حال اعلام خبر غیررسمی برخی هواداران پرسپولیس و تایید این قضیه توسط حسین هدایتی خیلی ها منتظر بودند تا اتفاقات امروز باشگاه پرسپولیس را رصد کنند. در این میان بسیاری از اهالی فوتبال معتقد بودند از نگرانی هواداران پرسپولیس به گونه ای سوء استفاده شده است.

در نهایت ساعت 10 صبح امروز تعدادی  از هواداران  در مقابل در ورودی باشگاه پرسپولیس اجتماع کردند. 80 هواداری که معتقد بودند پرسپولیس باید در یارگیری عملکرد بهتری می داشت. جالب اینکه حسین هدایتی نیز در این اجتماع حضور پیدا نکرد اما مهم ترین اتفاق اینجا بود که گویا افرادی در تماس با نیروی انتظامی خواهان برخورد با شلوغی خیابان پانزدهم شیخ بهایی شدند و نیروز انتظامی نیز حضور بهم رساند اما متوجه شدند که هواداران پرسپولیس تنها خواهان گفت و گو با طاهری هستند.طاهری که طبق اعلام مسئولان باشگاه گویا در محل باشگاه حضور نداشت.

به هر روی هنوز این تجمع ادامه دارد.

نگاهی خواهیم داشت به تصاویر این اتفاق :
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)