چرا حالا کسی از مهاجمان ملی انتقاد نمی کند / دلایل هوار قانع کننده نیست

مرجع خبری پرسپولیس : سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از تمرین دیروز پاسخگوی سوالات خبرنگاران درباره اردوی دوبی، غیبت هوارمحمد و… بود.


– در دبي اردوي تداركاتي خوبي داشتيم و طبق برنامه تمرينات منظمي انجام داديم، ضمن اينكه دو بازي تداركاتي بسيار خوب برگزار كرديم تا بازيكنان را در شرايط مسابقه نگه داشته و همه نفرات تيم را محك بزنيم.

– هوارملامحمد در دبي غايب بود. من به او دو روز بيشتر از ساير نفرات تيم مرخصي دادم. ويزاي او نيز روز ششم فروردين صادر شد. اما او به دبي نيامد و امروز به تمرين آمده و مي‌گويد:«دو پاسپورت داشته و مي‌بايست براي ديگر گذرنامه او ويزا صادر مي‌شده.»


 

من كاري به اين كارها ندارم و او در اختيار باشگاه گذاشته و امروز نيز به او اجازه تمرين ندادم. تكليف او را كميته انضباطي باشگاه مشخص مي‌كند.


-به نظرم توضيحات هوارملامحمد قانع‌كننده نيست. او مي‌توانست گذرنامه‌ ديگرش را به باشگاه ايميل كند يا موضوع را به ما اطلاع بدهد. من در دبي شخصا به دنبال تهيه ويزاي او بودم و از طريق دوستانم مشكل او را حل كردم و ويزايش را گرفتم. كاري كه اگر خودش 20 روز تمام دنبال آن مي‌رفت نمي‌توانست حل كند.


– براي بازي با سايپا كامل آماده هستيم و براي داشتن جايگاه خوب در ليگ و از دست ندادن فرصت‌ها سه امتياز اين بازي را مي‌خواهيم. ما شيث رضايي را به علت اخراج در بازي قبلي، بادامكي را به علت مصدوميت و هوارملامحمد را به خاطر بي‌انضباطي در اختيار نداريم ولي در مجموع تيم خوب و آماده‌اي داريم و به كسب نتيجه نيز اميدوار هستيم.


– چه تقابلي؟! من در سايپا روزهاي بسيار خوبي داشتم و با اين تيم به عنوان مربي بازيكن به مقابل قهرماني رسيدم. در آن زمان با مديريت آقاي هاشمي نتايج بسيار خوبي گرفتيم و من سايپا را هميشه دوست داشته و به آن احترام مي‌گذارم. اما در اين بازي به دنبال كسب 3 امتياز هستم.


– من نمي‌دانم از كدام دوئل صحبت مي‌كنيد. من هيچ مشكلي با آقاي مايلي‌كهن ندارم و به ايشان به عنوان مربي و بزرگتر خودم احترام مي‌گذارم. من با گذشته‌ها زندگي نمي‌كنم. بلكه از گذشته‌ها درس مي‌گيرم. در مقطعي براي اثبات حقانيت خودم از آقاي مايلي‌كهن شكايت كردم و ديدي كه دادگاه به نفع من رأي داد. اما خيلي راحت رضايت دادم و حالا هيچ مشكلي نه با ايشان و نه با هيچ فردي ديگري ندارم. هر چه بوده گذشته و من آدمي نيستم كه ديگر به گذشته‌ها فكر كنم.


– مگر با آقاي مايلي‌كهن قهر هستم كه بخواهم آشتي كنم. روز مسابقه نيز به عنوان يك بزرگتر و مربي خودم به سمت ايشان مي‌روم و اميدوارم همه از اين بازي لذت ببرند.


–  مي‌گفتند علي دايي نبايد در تيم ملي بازي كند. آن زمان از من انتقاد مي‌كردند. اما حالا بحث روز كارشناسان و مشكل فوتبال ملي اين شده كه چرا مهاجمان تيم ملي گل نمي‌زنند. بنابراين بهتر است اين سوال را از آنهايي بپرسيد كه انتقاد كرده و مي‌گفتند چرا دايي در تيم ملي بازي مي‌كند.


– من همچنين پيگير شكايت از فدراسيون فوتبال هستم و به عنوان سرمربي تيم ملي فدراسيون فوتبال بايد به تعهداتي كه در قبال قرارداد سه ساله با من داشته است پايبند باشد.


– وقتي شما چنين سوالي را مي‌پرسيد تازه يادم مي‌آيد كه هشتم فروردين سال گذشته از سرمربيگري تيم ملي بركنار شدم. من تا چند روز پيش به اين موضوع فكر نكرده بودم و حالا به سوال شما به خاطر آوردم كه هشتم فروردين 88 چه روزي بود و چه اتفاقاتي افتاد.


– درباره احمدرضا عابدزاده قبلا صحبت‌هاي لازم را انجام داده‌ام و درباره ايشان تابع هر تصميمي هستم كه باشگاه مي‌گيرد.

 

– در اردوي دبي از همه نفرات تيم در دو بازي دوستانه استفاده كردم كه در اين ميان برخي از نفراتي كه در بازي‌هاي رسمي كمتر مورد استفاده قرار گرفته بودند خودشان را به من نشان دادند. با اين وجود چيزي به پايان فصل نمانده و من نمي‌توانم ريسك كرده و تركيب تيم را زير و رو كنم اما از آنهايي كه در تمرينات خوب باشند به نحوي استفاده خواهم كرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)