جایگزینی سپهر و نبی به جای شیث و شیری

مرجع خبری پرسپولیس : تمرين پرسپوليس صبح امروز در ساعت 11 در زمين شركت واحد برگزار شد. در اين تمرين بازيكنان پرسپوليس پس از گرم كردن به حركات با توپ و مرور كارهاي تاكتيكي و فوتبال دستگرمي پرداختند.


عادل كلاه‌كج و مجتبي شيري دقايقي در تمرينات گروهي شركت كردند. در تمرينات اين دو بازيكن ديده مي‌شد تا حدودي مصدوميت آن‌ها برطرف شده است اما قرار است عادل كلاه‌كج از دنده خود عكس‌برداري كند. 

حسين بادامكي كه از سوي پزشك پرسپوليس گفته مي‌شد به بازي با سايپا نمي‌رسد امروز در تمرينات گروهي شركت كرد.

او در فوتبال دستگرمي نيز پس از اينكه تمرينات ويژه‌اي زير نظر مولايي انجام داد شركت كرد و سپس در جلسه با دايي و كادر فني اعلام كرد كه دردي از ناحيه مچ پا ندارد.


هوار ملا محمد پس از اينكه بعد از ظهر روز گذشته به ايران بازگشت قصد داشت در تمرينات امروز پرسپوليس شركت كند اما با مخالفت دايي مواجه شد. دايي به او اعلام كرد تا زماني كه باشگاه و كميته انضباطي تكليفش را روشن نكرده است اجازه تمرين ندارد. هوار ملا محمد به همين دليل پس از اينكه دقايق كوتاه امروز در محل تمرين حضور پيدا كرد محل تمرين را ترك كرد. وي به دليل شركت نكردن در اردوي امارات از سوي دايي در اختيار باشگاه قرار گرفته است.

دروازه‌بانان زير نظر يحيوي اختصاصي تمرين كردند. يحيوي تمرينات ويژه‌اي را كه جمع كردن توپ از جناحين بود براي دروازه‌بانان در نظر گرفته بود. او همچنين تأكيد زيادي داشت كه دروازه‌بانان در كارهاي با توپ عملكردشان را بهتر كنند.

دايي در حاشيه تمرين امروز به شوخي به بازيكنان تأكيد كرد از خوردني‌هاي اضافي در مراسم‌ عيد خودداري كنند.

 

مجتبی شیری که در تمرین روز گذشته از ناحیه کشکک زانو احساس درد می کرد امروز با لباس گرمکن در تمرین حضور داشت و طبق نظر پزشک تیم باید به فیزیوتراپی بپردازد.

 

اشپیتم آرفی برخلاف اردوی دبی در تمرینات امروز پا به توپ شد و میثاق معمارزاده زیر نظر پزشک تیم تمرین می کرد.

با توجه به عدم حضور هوار ملا محمد در دیدار برابر سایپا، محمد منصوری جایگزین وی می شود. همچنین محمد مهدی الحایی نیز شانس زیادی برای قرار گرفتن در ترکیب دارد.

 

با توجه به شکستن بینی شیث رضایی و مصدومیت مجتبی زارعی، در دیدار برابر سایپا احتمالا سپهر حیدری و نبی الله باقری ها در خط دفاعی قرار می گیرند.

 

پرسپوليس فردا نيز تمرين مي‌كند و روز شنبه ساعت 19:50 در ورزشگاه آزادي ميزبان سايپا خواهد

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)