پرسپولیس نیوز : مدیربرنامه های مهاجم پرسپولیس گفت: چیزی که مشخص است هم پرسپولیس طارمی را می خواهد و هم باشگاه عربی خواهان او است اما تصمیم نهایی را خودش می گیرد.

نکومنش در خصوص وضعیت این بازیکن اظهار داشت: باور کنید شرایط کاملا واضح است. مهدی طارمی در زمان مدیریت رحیمی با باشگاه پرسپولیس قرارداد بست که برای سال دوم مشروط بود و با باشگاه توافق کرده در صورت داشتن پیشنهاد و با استناد به یکسری بندها بازیکن آزاد شود که با توجه به این قرارداد در حال حاضر وی بازیکن آزاد است.

وی در خصوص اینکه در حال حاضر حرف و حدیث های زیادی در رابطه با ماندن یا نماندن طارمی در پرسپولیس وجود دارد، بیان داشت: موضوع مشخص این است که الان هم پیشنهادات خارجی برای او وجود دارد و هم پرسپولیس خواهان او است. تا یک جایی من به عنوان مدیربرنامه های او یا ابراهیمی به عنوان وکیل طارمی می توانیم به وی مشورت دهیم اما تصمیم نهایی با خودش است.

مدیربرنامه های طارمی خاطرنشان کرد: در حال حاضر تیم خارجی طارمی تا شنبه به او فرصت داده تا تکلیف نهایی اش را مشخص کند. در هر صورت روز شنبه مشخص می شود طارمی در پرسپولیس خواهد ماند یا به پیشنهاد خارجی خود پاسخ مثبت می دهد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)