پرسپولیس نیوز : عضو هیأت مدیره و سخنگوی باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس با حضور در جمع هواداران، به سوالات آنها پاسخ داد.

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، پس از حضور تعدادی از هواداران پرسپولیس در سالن اجتماعات ساختمان باشگاه، حسین عبدی با حضور در جمع آنها به سوالات هواداران پاسخ داد.

تعدادی از هواداران پرسپولیس امروز در محل باشگاه حضور پیدا کردند و این درخواست را داشتند که نگرانی‌ها و دغدغه‌های خود را با مسوولان باشگاه مطرح کنند. این هواداران ابتدا به سالن کنفرانس باشگاه راهنمایی شدند و پس از آن، عضو هیأت مدیره و سخنگوی باشگاه در جمع آنها حاضر شد و با آنها به گفتگو پرداخت.

حسین عبدی در ابتدای جلسه مواردی را برای آنها توضیح داد و در ادامه آنها دغدغه‌ها، نظرات و سوالات خود را به طور جداگانه توضیح دادند و متقابلا پاسخ خود را دریافت کردند.

آنها سوالاتی مبنی بر عدم جذب سید جلال حسینی، لیست برانکو، بودجه باشگاه، اسپانسر، تعداد بازیکنان قابل جذب برای تیم، محرومیت سه جلسه‌ای سوشا در ابتدای فصل، جذب دروازه‌بان جدید، شرایط تیم، نتایج تیم در فصل پیش رو و دیگر مسائل را مطرح کردند.

در بین حاضران در این نشست، پیرمرد هواداری حضور داشت که جانباز 70 درصد بود و عصا به دست و با یک پا از کرج به تهران آمده بود تا نگرانی‌های خود را به گوش باشگاه برساند.

عضو هیأت مدیره و سخنگوی باشگاه پرسپولیس به طور منظم و جداگانه به تک تک سوالات آنها پاسخ داد و شرایط و وضعیت باشگاه، تیم، اسپانسر و بازیکنان را برای هواداران حاضر تشریح کرد.

در پایان این جلسه، هواداران از سخنگوی باشگاه خواستند که اطلاع رسانی حضور ما برای دلسوزی است. ما طرفدار هیچ گروه، دسته یا شخص خاصی نیستیم. ما فقط هوادارانی هستیم که دلمان شکسته و ما هم مثل مدیران، مسوولان، مردم و دیگر هواداران، نگران وضعیت تیم محبوبمان هستیم و برچسب‌هایی به ما چسبیده نشود.

عضو هیأت مدیره پرسپولیس نیز ضمن تائید و تاکید این مطلب، از آنها تقدیر و تشکر کرد که با حضور خود حمایت‌های همه جانبه‌ای را از تیم و باشگاه دارند.

گفتنی است؛ حسین عبدی با زبان روزه که ساعت 9 صبح امروز به ایران رسیده بود، پس از این نشست 90 دقیقه‌ای در جلسه با خبرنگاران و اصحاب رسانه شرکت کرد.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)