پرسپولیس نیوز : هافبک تیم فوتبال نفت تهران گفت: این خیلی خوب است که ما توانستیم بیشتر بازیکنان خودمان را نگه داریم.

وحید امیری ، در خصوص شرایط این روزهای خود اظهار داشت: در حال حاضر تیم شرایط بسیار خوبی را دنبال می کند و کم کم بازیکنان مدنظر باشگاه درحال تمدید قرارداد و جذب شدن هستند و فکر می کنم در هفته آینده با تمام بازیکنان تمرینات خود را پیگیری خواهیم کرد.

وی در خصوص تمدید قرارداد اکثر بازیکنان گفت: این خیلی خوب است که ما توانستیم بیشتر بازیکنان خودمان را نگه داریم و باعث می شود که هماهنگی فصل گذشته خودمان را هم حفظ کنیم . تیم هایی که زیاد دچار تغییر و تحول می شوند معمولا کمی طول می کشد تا به هماهنگی برسد. با توجه به این اتفاق فکر می کنم ما حداقل از این تیم ها کمی جلوتر هستیم.

هافبک نفت در پاسخ به این سوال که آیا در لیست خرید باشگاه پرسپولیس قرار دارد، عنوان کرد: من با تیم فوتبال نفت قرارداد دارم و از قرارداد من با این تیم چیزی حدود یک سال باقی مانده است. فکر هم نمی کنم که باشگاه نفت این اجازه را به من بدهد که از این تیم جدا شوم تا بخواهم به تیم پرسپولیس یا هر تیم دیگری بپیوندم. این درحالی است که مسئولان باشگاه نفت فقط در صورت ترانسفر شدن من، به من اجازه خواهند داد از نفت جدا شوم.

وی در خصوص اینکه آیا قراردادش همچنان با مبلغ کمی بسته شده یا خیر خاطرنشان کرد: خوشبختانه امسال باشگاه نفت به من اعلام کرده که قرار است که سقف را به من پرداخت کنند. و از این بابت از مسئولان باشگاه نفت سپاسگزارم.

امیری در خصوص قرارداد بستن پیام صادقیان اذعان داشت: پیام جزو بازیکنان با استعداد لیگ است و خیلی خوشحالم که به جمع زردپوشان تهرانی پیوسته و مطمئنم با حضور علی منصوریان این بازیکن دوباره به روزهای اوج خود بازخواهد گشت و خیلی زود هم به تیم ملی راه پیدا می کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)